Ga naar inhoud


NZB op bureaublad niet te verwijderen??


pirrewit

Aanbevolen berichten

Er staat op het bureaublad van mijn PC een NZB die bij eigenschappen 0 bytes geeft. Die ook zogenaamd niet bestaat en ook niet is terug te vinden op de harde schijf onder C bij Users. Toch kan ik de niet bestaande  NZB niet verwijderen of naar de prullenbak zetten.(boodschap :Kan item niet vinden) Al eens CCleaner gebruikt zonder resultaat. Windows 8.1  Over het scherm slepen kan wel maar deleten of in de prullenbak gaat dus niet.

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Spontaan verdwenen na hertstart deze morgen. 

De reeks Fargo jg04 aflevering 11 op Canvas bij Telenet was geprogrammeerd maar begon veel te laat en dus misten wij de laatste minuten .

En dan is met een NZB in een paar minuten de oplossing voorhanden. Simpel toch?

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 minuten geleden, pirrewit zei:

En dan is met een NZB in een paar minuten de oplossing voorhanden. Simpel toch?

Het zal best simpel zijn, maar we weten nog steeds niet wat een NZB is.☹️

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht echt dat dit een retorische vraag was als grapje  maar voor diegene die het echt niet weten

 

Een NZB is een op XML-gebaseerd bestandsformaat voor het ophalen van berichten vanaf een NNTP-server.NZB-bestanden worden doorgaans toegepast in het binaries gedeelte van Usenet, anders dan in het tekstgeoriënteerde Usenet.Het NZB-bestand bevat slechts de verwijzingen (de z.g. Message-ID) naar waar deze bestanden te downloaden zijn. Met een NZB-compatibele newsreader kunnen de bestanden ...

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oh, wat ingewikkeld, ik zou in zo een geval "uitzending gemist"  gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt het uit wat een NZB bestandje is..? Is gewoon een veredeld tekst bestand met informatie er in alleen in dit geval is die leeg (0 bytes)

 

Ik neem aan dat de PC al een keer herstart is?   Anders probeer chkdsk /f eens of scandisk. Ik vermoed dat er een probleem is met je bestandssysteem

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...