Ga naar inhoud


Formule 1 in 2022


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


10 uren geleden, Frans B zei:

Ja, maar aan alles komt een einde. En, op zijn leeftijd, genoeg gespaard neem ik aan.

Ach hij zal toch zeker wel een nieuwe Aston Martin krijgen als cadeautje........ 😜

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
3 uren geleden, Sprietje zei:

Nog maar 2 weken en dan is het al weer de eerste dag van de vrije trainingen op het circuit van Spa-Francorchamps. Kan iedereen het nog zo lang uithouden?

 

Jij hebt mij fan gemaakt van de F1 met jouw enthousiasme. Ik snap geen ruk van alle regels maar... als Max maar wint.

En laat de volgende race maar snel komen.

Echt spannend. Hoewel, kan hij nog verliezen?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zag net dat de duurste tickets voor Zandvoort 2245 euries moesten kosten.

Ik zeg oops.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...