Ga naar inhoud


Op zoek naar nieuwe rotor


Boerenjong

Aanbevolen berichten


12 uren geleden, Eduard07 zei:

Nooit begrepen waarom zo'n essentieel onderdeel van kwetsbaar kunststof is gemaakt.

Doe mij maar een Stab120. 

Simpel. Om niet lang mee te gaan want dan heb je weer een nieuwe motor nodig.

Men heeft allang kunststoffen ontwikkeld die heel veel sterker zijn dan staal en ook in andere eigenschappen veel beter.

Maar dan gaat zo'n rotor 100 jaar mee en dat is tegenwoordig echt niet meer de bedoeling.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gerepareerd!🗑️

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, minplus zei:

 

....Maar dan gaat zo'n rotor 100 jaar mee en dat is tegenwoordig echt niet meer de bedoeling....

 

Posted 01/04/22/10:58

Zouden ze daarom de Stab Italia niet meer leveren?

Ik vind het een schandaal!

Het is gewoon (in mijn ogen) de beste rotor; ik heb ook weleens een Moteck gehad, maar die reageerde niet op mijn USALS dus moest ik mijn schotel via de afstandsbediening handmatig draaien.

Daarna kon ik gelukkig een Stab Italia kopen in Almere.

Wat een zaligheid!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2022 om 09:50, D-box zei:

Posted 31/03/22/09:48

Helemaal met je eens @Eduard07, ik gebruik al jaren een Stab Italia HH 100, maar volgens mij zijn die Stab's helaas nergens meer te koop.☹️

 

28 minuten geleden, D-box zei:

Zouden ze daarom de Stab Italia niet meer leveren?

Ik vind het een schandaal!

 

Heb je al eens met Stab Italia / rotor sat devision gebeld?

want die firma bestaat niet meer

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

 

Heb je al eens met Stab Italia / rotor sat devision gebeld?

want die firma bestaat niet meer

Nou, dan hoef ik dus niet te bellen.

Mijn rotor Stab Italia gaat volgens mij wel 100 jaar mee; het is de beste rotor die ik ooit heb aangeschaft.

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is leuk voor jou, dat jouw rotor 100 jaar mee gaat, maar het onderwerp is:

 

Op zoek naar nieuwe rotor.

 

Jou bijdrage helpt de topic starter niet verder!

Op wil je jouw rotor beschikbaar stellen aan de topic starter?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ceesv zei:

Dat is leuk voor jou, dat jouw rotor 100 jaar mee gaat, maar het onderwerp is:

 

Op zoek naar nieuwe rotor.

 

Jou bijdrage helpt de topic starter niet verder!

Op wil je jouw rotor beschikbaar stellen aan de topic starter?

Uiteraard niet, maar ik weet bijna zeker dat de satelliet-handelaar in Almere er nog wel een paar op voorraad heeft liggen.

Ik mag hier geen reclame maken, dus moet de TS in de telefoon klimmen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, D-box zei:

ik weet bijna zeker dat de satelliet-handelaar er nog wel een paar op voorraad heeft liggen.

Bijna?

 

Heeft die ze of heeft die ze niet op voorraad?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ceesv zei:

Bijna?

 

Heeft die ze of heeft die ze niet op voorraad?

 

Ja, bijna zeker!

Ik spreek niet namens dit bedrijf, ik ben er gewoon klant.

Ik mag geen reclame maken op dit board, dus de naam van dit bedrijf mag ik niet noemen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.sat4all.com/forums/profile/31001-alfred-de-witt/

 

had er een ongebruikte liggen @Boerenjong

ik wilde die destijds 2020 wel overnemen maar daar is door de corona helemaal niets van gekomen

PM aan hem en je weet misschien of je een vervanger hebt

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Bijna?

 

Heeft die ze of heeft die ze niet op voorraad?

 

Ik heb Barry net gebeld en hij heeft ze helaas ook niet meer.(van geen enkel merk)!

Waarom is dit toch? Is er een ban op de rotors?

Ik vind dit uitermate vreemd; waarom wilt de satellietbranch ons het zo moeilijk mogelijk maken?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling: onze rotors zijn dus goud waard geworden, misschien is er een Nederlands bedrijf dat rotors wil produceren; dan zijn ze meteen spekkopers.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Rusland zijn de rotors nog volop te koop. Zouden veel Russen ook buitenlandse satellieten willen ontvangen en dat ze daarom de wereldvoorraad hebben weggekocht?
Op de Russische site staat bij dat de Motec SG 2500a metalen tandwielen heeft.

 

 

rotors in Rusland.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...