Ga naar inhoud


Wat mis je op sat4all? (graag reageren)


Michel

Aanbevolen berichten


10 minuten geleden, Michel zei:

Die staat gewoon onder ieder bericht van jou (handtekening)

 

Heb ik dan mijn handtekening gewist?

 

Er stond eerst iets van M7 SAT801 op Astra3, ik dacht dat het met een upate of vernieuwing van dit form verdwenen is. 

 

Ik zie de handtekening bij niemand al een tijd meer staan.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of even naar beneden scrollen, of tijd voor een nieuwe bril?

 

image.png

 

Er is nog een verklaring, je hebt het tonen van handtekeningen uitgeschakeld in je profiel.

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, ceesv zei:

Of even naar beneden scrollen, of tijd voor een nieuwe bril?

 

image.png

 

Er is nog een verklaring, je hebt het tonen van handtekeningen uitgeschakeld in je profiel.

 

image.png

 

Ik ga even er in duiken, kan het daardoor ook zo zijn dat ik het van anderen het niet kan zien?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, daar is dat knopje voor, er staat duidelijk dat je daarmee handtekeningen van anderen wel of niet te zien krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ceesv zei:

Ja, daar is dat knopje voor, er staat duidelijk dat je daarmee handtekeningen van anderen wel of niet te zien krijgt.

 

Dank je wel.

 

Via mijn mobiele telefoon of Door Chrome ziet het er anders uit.

 

Ik heb het aan gezet, een tijdelijke tekst geplaatst, want wat er stond klopte niet meer.

 

Edit:

 

Ik ga het op een laptop bekijken, via mijn mobiele telefoon zie ik het nog steeds niet. 

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie je handtekening nu ook niet meer, die heb je uitgeschakeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via een laptop en Firefox zie ik mijn handtekening nu wel, nou ja, de tekst dan.

 

Edit:

 

Via mijn mobiele telefoon met Chrome zie ik het niet.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nu graag de discussie in dit topic beëindigen. Het heeft niets meer te maken met een wens, eerder met een instel probleem aan jouw kant.

 

b.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • Michel sloot dit topic
  • Michel opende dit topic

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...