Ga naar inhoud


Wat mis je op sat4all? (graag reageren)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Graag zou ik van de leden horen wat ze eventueel op deze site nog missen. Het moet natuurlijk wel realistisch en haalbaar zijn, maar in principe staan we voor alles open.

 

Een forum dat ontbreekt, een 'dark-mode', blog, nieuwspagina, reviews, verzin het maar...

 

Het doel is daarna de meest haalbare voorstellen in een enquête te plaatsen en uiteindelijk een top-3 samen te stellen.

 

Graag hier reageren. Ik zal de voorstellen steeds aan deze post toevoegen. Eventueel mag via PM ook.

Bring it oan!

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Herziening van de reclameregels.

 

Nu moet je vaak lang zoeken om een shop te vinden die een artikel op voorrad heeft en het na een beschikbare betaling ook nog wil leveren/opsturen.

 

Zijn er nog wel satshops in nl over, vroeger op elke hoek. Dus toen regulering hard nodig, maar nu?

 

Een soort te koop gevraagd forum voor nieuwe artikelen. Je vraagt om een VU 8k Elite se en shops die kunnen leveren doen een aanbod. Shop betaald 10 euro/maand om in de shop groep te vallen.

 

Ik roep ook maar wat ;)

  • Like 1

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wens is een betere moderatie op dit board. Denk aan:

  • Splitsen van topics die zijn gekaapt door een 2e of zelfs 3e forumlid. Zeer verwarrend.
  • Topics over precies hetzelfde onderwerp samenvoegen.
  • En openingposts die vrijwel geen informatie geven over de gebruikte setup dienen onmiddellijk te worden verwijderd.

 

Zaken waar ik me persoonlijk aan erger:

Forumleden die alleen maar topics openen waarbij ze de gegeven oplossingen slinks omzeilen om vervolgens zelf met de oplossing komen, dienen te worden vermaand!

Forumleden die oplossingen van andere leden kapen door snel een posting met dezelfde oplossing te plaatsen: een ban voor minstens 2 maanden.

Zo, dat zal ze leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijzen naar bijv. Marktplaats is nu verboden. Daarbij kan ik me iets voorstellen want er zijn maar genoeg bedrijven die daar op adverteren met courante artikelen. Maar als het gaat om vragen van leden die iets specifieks zoeken wat niet courant meer is, dan heeft het niets met reclame maken te maken. Ik zou incourante- en gebruikte artikelen uit willen sluiten van dat verbod.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Old Satterhand zei:

Zo, dat zal ze leren.

Angry OLD man Old Shatterhand. ;)

Maar je hebt ook wel voor een deel gelijk en als je zelf moderator wilt worden moet je dat zeker niet nalaten om Michel te vragen. We hadden meerdere actieve moderatoren maar het is een keiharde job. Respect.

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis niet direct iets maar ik vraag me wel af hoeveel sat4all leden nog echt met sat tv kijken bezig zijn. Als sat tv ook nog eens een uitstervende hobby blijkt te zijn dan moet de scope van de site langzaam veranderen. Dat gebeurt ook al gezien de verschillende onderwerpen op de site. 

 

Ach, ik zat zomaar even wat voor me uit te filosoferen. 

 

Toch nog een idee van de hand doen. 

Misschien kan je kortdurende forums lanceren over een actueel thema. Als het forum niet meer actueel is laat je het nog even staan en daarna alles in de prullenbak. Bijvoorbeeld een sport toernooi. 

 

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Old Satterhand zei:
  • Splitsen van topics die zijn gekaapt door een 2e of zelfs 3e forumlid. Zeer verwarrend.
  • Topics over precies hetzelfde onderwerp samenvoegen.

Is samenvoegen niet het zelfde als kapen?

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
23 uren geleden, moonchild zei:

Herziening van de reclameregels.

 

Nu moet je vaak lang zoeken om een shop te vinden die een artikel op voorrad heeft en het na een beschikbare betaling ook nog wil leveren/opsturen.

 

Zijn er nog wel satshops in nl over, vroeger op elke hoek. Dus toen regulering hard nodig, maar nu?

 

Een soort te koop gevraagd forum voor nieuwe artikelen. Je vraagt om een VU 8k Elite se en shops die kunnen leveren doen een aanbod. Shop betaald 10 euro/maand om in de shop groep te vallen.

 

Ik roep ook maar wat ;)

 

Dat is diverse keren geprobeerd, maar dan zijn er direct diverse satshops actief om via de diverse accounts reclame voor zichzelf te maken. Ik zou met met alle middelen die het internet tegenwoordig biedt, niet weten wat het plaatsen van een link naar een winkel op dit forum daar nog aan toe kan voegen. In mijn ogen heeft het meer nadelen dan voordelen.

 

8 uren geleden, Old Satterhand zei:

Mijn wens is een betere moderatie op dit board. Denk aan:

  • Splitsen van topics die zijn gekaapt door een 2e of zelfs 3e forumlid. Zeer verwarrend.
  • Topics over precies hetzelfde onderwerp samenvoegen.
  • En openingposts die vrijwel geen informatie geven over de gebruikte setup dienen onmiddellijk te worden verwijderd.

 

Zaken waar ik me persoonlijk aan erger:

Forumleden die alleen maar topics openen waarbij ze de gegeven oplossingen slinks omzeilen om vervolgens zelf met de oplossing komen, dienen te worden vermaand!

Forumleden die oplossingen van andere leden kapen door snel een posting met dezelfde oplossing te plaatsen: een ban voor minstens 2 maanden.

Zo, dat zal ze leren.

 

Dat geldt voor mij ook, maar de oplossing zit bij een aanpassing van het gedrag van bezoekers. Als wij dat moeten 'oplossen' betekend dat streng modereren en als gevolg daarvan veel ontevreden leden en voor ons een hele hoop werk, ellendige reactie en verwijten.

 

Je hebt altijd de mogelijkheid om eventueel zelf moderator te worden of zelf een overtreding te rapporteren.

 

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Misschien kan je kortdurende forums lanceren over een actueel thema. Als het forum niet meer actueel is laat je het nog even staan en daarna alles in de prullenbak. Bijvoorbeeld een sport toernooi. 

 

Dat kan toch gewoon een in topic in het 'off topic' forum, of denk je dat er over het WK voetbak zoveel verschillende topics zullen komen dat dit een (al dan niet tijdelijk) extra forum vereist?

 

Een optie voor tijdelijke forums biedt deze forum software niet, dus dat is dan allemaal handwerk. Niet haalbaar. Suggesties voor nieuwe permanente forums zijn altijd welkom.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2022 om 08:42, Tonskidutch zei:

Nou een dark mode @Michel daar zeg je zelf al wat, want dat is toch heel veel aangenamer voor de ogen. Sinds een paar maanden bij 't NRC in gebruik toch wel prettig lezen.

 

 

Ik kijk niet anders dan in dark mode. Firefox en extensie Dark Reader. Inderdaad, zeer aangenaam om te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Michel zei:

Je hebt altijd de mogelijkheid om eventueel zelf moderator te worden of zelf een overtreding te rapporteren.

 

Als ik de mogelijkheid zou hebben om vaker achter de PC te werken dan zou ik dat zeker overwegen.

Het eerste wat ik dan zou doen is die sprietje een ban geven van een paar maanden.😝

Dat geeft anderen weer de gelegenheid om vinkjes te verdienen.🙃

En dan zien we oude bekenden weer terug.

 

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Old Satterhand zei:

 

Als ik de mogelijkheid zou hebben om vaker achter de PC te werken dan zou ik dat zeker overwegen.

Het eerste wat ik dan zou doen is die sprietje een ban geven van een paar maanden.😝

Dat geeft anderen weer de gelegenheid om vinkjes te verdienen.🙃

En dan zien we oude bekenden weer terug.

 

 

Ik snap niks van dit bericht, ik heb niks tegen Sprietje en naar mijn weten heeft hij nooit een andere member de grond in getrapt.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Old Satterhand zei:

Het eerste wat ik dan zou doen is die sprietje een ban geven van een paar maanden.😝

Dat geeft anderen weer de gelegenheid om vinkjes te verdienen.🙃

En dan zien we oude bekenden weer terug.

 

En wat dacht je van jou een ban geven van een half jaar wegens oncollegialiteit?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...