Ga naar inhoud


Wat mis je op sat4all? (graag reageren)


Michel

Aanbevolen berichten


Net weer een bericht geplaatst en dit duurde 12 sec.

Ik dacht zelf dat er een script oid. mee zou lopen welke in de gaten houdt of er geen zaken geplaatst worden welke niet zijn toegestaan, kwetsend taalgebruik enz. en dat het daar mee te maken zou hebben.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, gerrit B zei:

Net weer een bericht geplaatst en dit duurde 12 sec.

Ik dacht zelf dat er een script oid. mee zou lopen welke in de gaten houdt of er geen zaken geplaatst worden welke niet zijn toegestaan, kwetsend taalgebruik enz. en dat het daar mee te maken zou hebben.

Putin doet dit ook 😉

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de dag met steeds meer gasten/advocaten/juristen die denken wel even snel geld te kunnen verdienen als er ergens een afbeelding of tekst met rechten oid, geplaatst wordt en dan de site meteen een schikkingsvoorstel sturen niet echt een opmerkelijk iets.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, gerrit B zei:

Vandaag de dag met steeds meer gasten/advocaten/juristen die denken wel even snel geld te kunnen verdienen als er ergens een afbeelding of tekst met rechten oid, geplaatst wordt en dan de site meteen een schikkingsvoorstel sturen niet echt een opmerkelijk iets.

Juist, ik heb nog een site gemaakt over amateurtv in de radio amateurs wereld.

in de volksmond wordt dit ook ATV genoemd, radio amateurs weten dat wel.

dus ik had de letters ATV gebruikt op de site voor amateurtv, en kreeg al lastermails met de link die ze gaven naar Antwerpse televisie.

zelfs een televisiezender logo gebruiken is taboe.
om on top te eindigen, eens denken wat ik zou willen.

een chat groep, dat we met elkaar "live" kunnen typen, maar dan moet er daar 24/24h 7/7d gemodereerd worden, en dat kan ik niet vragen, ze doen dit ook uit vrije wil.

Wat denken jullie een rubriek over radio amateur in het klein dan, er bestaan zo'n boards al, maar ik denk, dat dit misschien bij kan, is ook techniek.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, sattv4iedereen zei:

dus ik had de letters ATV gebruikt op de site voor amateurtv, en kreeg al lastermails met de link die ze gaven naar Antwerpse televisie.

zelfs een televisiezender logo gebruiken is taboe.

Ja als je een logo van een tv zender gaat gebruiken...........

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We dwalen af, hier gaat het over wat je mist op SAT4ALL.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
24 minuten geleden, Sprietje zei:

Ik mis dat afbeeldingen niet te zien zijn voor buitenstaanders zoals op zo veel forums. Alleen als je ingelogd bent krijg je de afbeeldingen te zien.

Aangezien afbeeldingen gewoon te zijn zijn als je niet ingelogd bent:

image.png

 

neem ik aan dat je bedoeld dat die NIET te zien mogen zijn als je niet ingelogd bent. Om welke reden wil je dat?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat lees ik niet en ik ben nu nog steeds niet geheel zeker dat ik begrijp wat jij bedoeld:

 

Quote

Ik mis dat afbeeldingen niet te zien zijn voor buitenstaanders zoals op zo veel forums. Alleen als je ingelogd bent krijg je de afbeeldingen te zien.

Ik lees dus dat je mist dat: Afbeeldingen niet te zien zijn voor buitenstaanders (nu ziet men die wel zonder in te loggen)

en dan zeg je: Alleen als je ingelogd bent, krijg je afbeeldingen te zien (wat niet klopt).

 

Contradictio generalis.... ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...