Ga naar inhoud


Wat mis je op sat4all? (graag reageren)


Michel

Aanbevolen berichten

Een topic over analoge televisie via de hackrf One SDR en hacktv. Er zullen wellicht meer mensen zijn die het leuk vinden hier over te lezen of aan mee te werken.

Hieronder een video van een D2mac/Eurocrypt signaal gedecodeerd met een officieel Noors TV2 kaartje in een Philips CTU900 en dit in 2022.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmmmmmmmm, als ik alles mag vragen:

VDSL en over de kwaliteit van de aanbieders (voor de tijd dat VDSL er nog is)

 

Glasvezel en over de aanbieders (goede en slechte ervaringen per aanbieder)

 

Een uitleg hoe je een IPTV kastje van software kan voorzien.

 

Linken die (legale) zenders aanbieden, dan wel via een omweg uit het buitenland, tevens ook voor een apart kastje.

 

Ik ben wel benieuwd hoe een Nvidia Shield TV Pro werkt, een uitleg en stappenplan daarvan?

 

Zo ook een kastje van Xiaomi S of zo iets, ben het even kwijt.

 

Het niet zo legale IPTV kijken als dat mag, of geef er een iets andere draai aan zodat het net op het randje zit.

 

Ik ben iemand die graag de randen van het ken net op zoekt, echter weet ik ook dat het hier wat gevoelig ligt, misschien wat minder gevoelig? 😘

Geef elke satelliet positie een eigen deel, bijvoorbeeld Astra1, Astra2, Astra3, Hotbird, enz., enz. ..........

 

Een plekje voor hybride ontvangers voor bijvoorbeeld Schotel, kabel, DVB-T2, IPTV aanbieders (legaal en of minder legaal), streams en VDSL/Glasvezel.

 

De verkoop dan wel gevraagd hoek na sluiting opschonen, dan wel na 30 dagen verwijderen als het afgesloten is, dan blijft het overzichtelijk.

 

Een hoekje waar bepaalde mensen hun azijn kwijt kunnen.😉

 

Bijna vergeten, waar is nog zonnebloem olie te koop?🤠

 

Oh ja, een wat langere wijziging tijd mogelijkheid, ik kom vaak tijd te kort om mijn tekst nog aan te passen dan wel aan te vullen.😁

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Illegale zaken zouden nog steeds niet mogen… De providers lezen uiteraard mee..

Doneer als vriend van Sat4All en je kunt langer wijzigen.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog eentje: wat te doen met een dag van 23 en 25 uur?😇

 

Mocht je klok niet vanzelf zich in de juiste stand zetten, de dag is net een uur korter geworden.😉

 

4 minuten geleden, Mimisiku zei:

Illegale zaken zouden nog steeds niet mogen… De providers lezen uiteraard mee..

Doneer als vriend van Sat4All en je kunt langer wijzigen.

 

Providers die meelezen blokkeren.😇

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjahhh, die kunnen natuurlijk steeds nieuwe accounts aanmaken. En ze zullen heus niet adverteren met ‘CEO Canal Digitaal Nederland’.. Je merkt het hooguit uit het hoger hengelgehalte desbetreffend..,,,

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2022 om 11:29, Mimisiku zei:

Mjahhh, die kunnen natuurlijk steeds nieuwe accounts aanmaken. En ze zullen heus niet adverteren met ‘CEO Canal Digitaal Nederland’.. Je merkt het hooguit uit het hoger hengelgehalte desbetreffend..,,,

 

In deze tijd moet je de humor er wat meer in gooien, er is al zoveel ellende op TV.

 

Ik heb een lijstje met ideeën achter gelaten, wie weet kan daar iets mee gedaan worden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat de poll die geopent is door @Michel m.b.t. deze vraag, hier nog niet is genoemd. Ik kan mij voorstellen dat bezoekers hem nog niet hebben gezien. Dus bij deze:

 

 

aangepast door Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wat een aparte gedachte, maar waarom geen eigen vergelijker op sat4all.com ?

 

Ik bedoel dat vergelijkingswebsites waar je internet, TV en of bellen kan afsluiten zijn die voor de consument een leuke deal kan maken, maar er toch aan verdienen, dat zou op sat4all.com toch ook mogelijk kunnen zijn? Dan is er provisie inkomsten voor de website of een deel daarvan als het een externe partij betreft, zo blijft sat4all.com ook onafhankelijk.

 

Het is een idee voor inkomsten voor deze website kostendekkend dan wel met een (kleine) winst te hosten.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of het mogelijk is om bepaalde topics in meerdere categorieën zichtbaar te maken.

Dat zou een groot aantal dubbele topics kunnen voorkomen.

 

Natuurlijk niet toegankelijk voor iedereen, maar een moderator zou die keuze moeten kunnen maken.

Dan hoeft hij topics ook niet meer heen en weer te schuiven, zoals onlangs gebeurde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de indexpagina (deels) openbaar is, dan heb je meteen een mooi startpunt waar denk ik de meeste mensen op binnen komen, ook i.v.m. als er ingelogd dan wel geregistreerd moet worden om toegang tot dit forum te krijgen, dan kan het op die plek altijd zichtbaar zijn, dus ook voor mensen die niet registreren of inloggen.


Naar mijn weten is er geen vergelijker die een schotel abonnement i.c.m. vast internet op de website heeft staan, met dat beetje extra kan er meer vergeleken worden.
 

Ik weet niet hoeveel deze website aan bezoekers trekt, want er lijken toch veel lezers i.v.m. discussie te zijn.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2022 om 01:34, Miauw zei:

Hmmmmmmmm, als ik alles mag vragen:

VDSL en over de kwaliteit van de aanbieders (voor de tijd dat VDSL er nog is)

 

Glasvezel en over de aanbieders (goede en slechte ervaringen per aanbieder)

 

Een uitleg hoe je een IPTV kastje van software kan voorzien.

 

Linken die (legale) zenders aanbieden, dan wel via een omweg uit het buitenland, tevens ook voor een apart kastje.

 

Ik ben wel benieuwd hoe een Nvidia Shield TV Pro werkt, een uitleg en stappenplan daarvan?

 

Zo ook een kastje van Xiaomi S of zo iets, ben het even kwijt.

 

Het niet zo legale IPTV kijken als dat mag, of geef er een iets andere draai aan zodat het net op het randje zit.

 

Ik ben iemand die graag de randen van het ken net op zoekt, echter weet ik ook dat het hier wat gevoelig ligt, misschien wat minder gevoelig? 😘

Geef elke satelliet positie een eigen deel, bijvoorbeeld Astra1, Astra2, Astra3, Hotbird, enz., enz. ..........

 

Een plekje voor hybride ontvangers voor bijvoorbeeld Schotel, kabel, DVB-T2, IPTV aanbieders (legaal en of minder legaal), streams en VDSL/Glasvezel.

 

De verkoop dan wel gevraagd hoek na sluiting opschonen, dan wel na 30 dagen verwijderen als het afgesloten is, dan blijft het overzichtelijk.

 

Een hoekje waar bepaalde mensen hun azijn kwijt kunnen.😉

 

Bijna vergeten, waar is nog zonnebloem olie te koop?🤠

 

Oh ja, een wat langere wijziging tijd mogelijkheid, ik kom vaak tijd te kort om mijn tekst nog aan te passen dan wel aan te vullen.😁

 

Ik heb al heel wat mediaplayers versleten, maar er gaat op dit moment niets boven de Nvidia Shield TV Pro, ik heb hem al ruim een jaar in gebruik en ben meer dan tevreden.

  • Like 1

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-4-2022 om 12:07, Donkeyman zei:

Ik heb al heel wat mediaplayers versleten, maar er gaat op dit moment niets boven de Nvidia Shield TV Pro, ik heb hem al ruim een jaar in gebruik en ben meer dan tevreden.

 

Ik heb veel positiefs over de Nvidia Shield TV Pro gelezen, wel een prijzig apparaat, maar dan heb je een lang en goede ondersteuning. Waar een smartTV het met bepaalde apps na een aantal jaar het laat afweten, gaat de Nvidia TV Pro vrolijk door.

 

Nu nog een goede aanbieding afwachten, soms komt er wat leuks voorbij, ik moet net even mazzel hebben, want ongeveer € 200,- vindt ik best veel geld.

 

Op dit moment loopt er ergens een aanbieding van een Xiaomi Mi Box S 4K, heb je daar ook ervaring mee en is dat ook wat? Ik kom deze ergens voor ongeveer € 41,- tegen.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik hoop dat je jezelf realiseert dat een van de vragen was of er strenger gemodereerd moest worden op off-topic discussie? ;)

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...