Ga naar inhoud


Wat mis je op sat4all? (graag reageren)


Michel

Aanbevolen berichten

"Wetenschap" zou een nieuw groot forum mogen zijn. Ik zou wel in off-topic een nieuw draadje kunnen openen (en misschien moet ik dat maar eens doen), maar ik zie dagelijks de meest waanzinnige nieuwe ontwikkelingen op wetenschapsgebied en zou ze graag plaatsen. Helaas zijn het wel Engelstalige berichten en dat is voor sommigen hier een probleem.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wanneer komt die mooie "donkere layout" ? Er wordt er zo te zien in de poll veel naar gevraagd. Is toch niet zo een lang werk om dit te realiseren. Waarom dan wachten ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De donkere layout is vanaf dit moment voor alle geregistreerde leden beschikbaar (zie onderaan de site 'thema').

 

Ik kan niet beloven dat deze na iedere update beschikbaar zal zijn. Dat hangt helemaal af van de hoeveelheid extra werk die het vergt om het e.e.a. weer aan te passen. Dat is niet slechts een kwestie van een paar kleurnummers wijzigen.

 

Mvg,

 

Michel

  • Bedankt 2

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima Michel , mijn ogen danken u van harte. 👍

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar kan je toch gewoon zelf een 'Het grote foto's van je schotel topic'  voor starten in Satelliet TV - Algemeen. Dat pinnen wij die wel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2022 om 13:12, Michel zei:

De donkere layout is vanaf dit moment voor alle geregistreerde leden beschikbaar (zie onderaan de site 'thema').

 

Ik kan niet beloven dat deze na iedere update beschikbaar zal zijn. Dat hangt helemaal af van de hoeveelheid extra werk die het vergt om het e.e.a. weer aan te passen. Dat is niet slechts een kwestie van een paar kleurnummers wijzigen.

 

Mvg,

 

Michel

De knop 'Reactie toevoegen' heeft in donkere modus dezelfde "kleur" als de achtergrond en is lastig te zien dat dat de knop is om te reageren.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Alex1970 zei:

De knop 'Reactie toevoegen' heeft in donkere modus dezelfde "kleur" als de achtergrond en is lastig te zien dat dat de knop is om te reageren.

 

Het contrast in de donkere modus is bijna hetzelfde als in de lichte modus dus

is er wat dat betreft weinig veranderd.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
14 uren geleden, Alex1970 zei:

De knop 'Reactie toevoegen' heeft in donkere modus dezelfde "kleur" als de achtergrond en is lastig te zien dat dat de knop is om te reageren.

Opgelost.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Misschien beter dat iemand die een donkere variant wil, gewoon dit gebruikt? Dark Reader.

 

Dat scheelt mij bergen werk om in de vrije uurtjes steeds die themes aan te passen. ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou best een sectie Handleidingen zien… Voor de meest gangbare ontvangers..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Michel zei:

Misschien beter dat iemand die een donkere variant wil, gewoon dit gebruikt? Dark Reader.

 

Dat scheelt mij bergen werk om in de vrije uurtjes steeds die themes aan te passen. ;)

Lijkt mij ook.

Hebben mensen moeite met het lezen van zwarte letters op een witte achtergrond zoals we al 1000 jaar doen, vraag ik jou af?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

er waren niet heel veel mensen die konden lezen 1000 jaar geleden 😆

 

en sean connery's ogen gingen van al die perverse geschriften hard achteruit kijk maar hier

Screenshot_6.jpg.222ce32e65f3c9ebe5287047b3122215.jpg

 

clipped uit ; name of the rose

 

ik vind het een heel stuk aangenamer zo en daar zijn ook ergonomische redenen voor.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...