Ga naar inhoud


Corona is niet weg


wanderer

Aanbevolen berichten


Wees daar super voorzichtig mee. De slechte vrij jonge huisarts van mijn dochter, een huisarts die alles volgens de regeltjes deed, begreep niet dat m'n dochter een absoluut antibioticum nodig had en weigerde dat te geven. Omdat dochter niet naar ons luisterde maar de huisarts volledig vertrouwde ook al verging ze van de pijn is ze nu haar gehoor en evenwicht aan 1 kant kwijt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe principieel kan je zijn.

Bij tandarts in de Grafschaft (geen naam genoemd) was de praktijk gesloten omdat hij weigerde zich te laten vaccineren. Hij is in hoger beroep gegaan en daar in het ongelijk gesteld. Praktijk blijft gesloten.

Gelukkig niet mijn tandartd, die heb ik pas nog bezocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, boudeman zei:

Hoe principieel kan je zijn.

Bij tandarts in de Grafschaft (geen naam genoemd) was de praktijk gesloten omdat hij weigerde zich te laten vaccineren. Hij is in hoger beroep gegaan en daar in het ongelijk gesteld. Praktijk blijft gesloten.

Gelukkig niet mijn tandartd, die heb ik pas nog bezocht.

 

Nog een slachtoffer van de vaccinatiewaanzin!

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2022 om 18:07, minplus zei:

Wees daar super voorzichtig mee. De slechte vrij jonge huisarts

 

8 uren geleden, Psychosammie zei:

Nog een slachtoffer van de vaccinatiewaanzin!

 

 

ik roep nog maar even in herinnering dat mijn voormalige collega gestorven is aan corona en drie jonge kindertjes achterliet omdat de huisarts haar afgeraden had tijdens de periode van borstvoeding geven een vaccin te nemen. Huisarts en Heilpraktiker en Acupuncturist uit Dresden die z'n eigen mening boven het wel en wee van zijn patiënten stelt.

Inmiddels aangeklaagd door de achtergebleven man van haar

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De feiten:

De kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen is 17 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor de IC intensive care is die kans als volledig gevaccineerde 33 keer zo klein.

 

Ter herinnering:

https://financieel-management.nl/artikelen/econoom-en-coronascepticus-robin-fransman-overleden/

Het Parool meldt zijn overlijden op basis van bronnen. Bijna vier weken geleden, op 3 december, maakte Fransman via Twitter bekend corona te hebben. ‘Corona positief. Het werd ook een keer tijd,’ twitterde hij.

Niet veel later werd Fransman opgenomen in het ziekenhuis. Dinsdag overleed hij in het OLVG Oost ten gevolge van de besmetting. Fransman was bewust ongevaccineerd en uitte zich op sociale media zeer kritisch over de werking en wenselijkheid van vaccins.

 

Tja, inderdaad waanzin!

10 uren geleden, Psychosammie zei:

og een slachtoffer van de vaccinatiewaanzin!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Bundesgesundheitsministerium korrigierte die Falschmeldung, nachdem mehrere Twitter-User darauf hingewiesen hatten.

 en verder staat in het artikel dat de aantallen bijwerkingen in de meeste gevallen niet zwaar verlopen zijn

 

zoals ik zelf heb ervaren was ik (en dat bevestigen al mijn kennissen en college)

bij de eerste prik slap en had een beetje hoofdpijn

bij de tweede prik niks gemerkt

bij de derde prik deed het pijn en voelde ik pijn in de schouderspier

bij de vierde prik merkte ik ook alleen enkele dagen pijn in de schouderspier

 

dus wat is de definitie van bijverschijnselen of een zwaar verloop met betrekking tot die bijwerkingen?

korrel zout op een dode slak leggen

daar is men goed in als ongelovige Thomas,

 

dat iemand sterft wegens het niet hebben van een vaccin is naar mijn mening veel erger

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Heilpraktiker en Acupuncturist

 

Klinkt goed, wij noemen dat gewoon een kwakzalver.

 

1 uur terug, ceesv zei:

De kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen is 17 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor de IC intensive care is die kans als volledig gevaccineerde 33 keer zo klein.

 

Daar ging het niet om hè. Deze man kiest ervoor niet te vaccineren. Daar heeft een ander geen last van maar evengoed wordt nu zijn zaak stukgemaakt.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Psychosammie zei:

Daar ging het niet om hè. Deze man kiest ervoor niet te vaccineren. Daar heeft een ander geen last van maar evengoed wordt nu zijn zaak stukgemaakt.

Ik denk dat je het geval (de casus) van die Tandarts niet kent.

maar dat is allemaal oude wijn en nu azijn.

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden, Psychosammie zei:

Daar ging het niet om hè. Deze man kiest ervoor niet te vaccineren. Daar heeft een ander geen last van maar evengoed wordt nu zijn zaak stukgemaakt.

 

Dat is zijn eigen keuze.

 

Maar hij bepaalt niet of hij zijn patiënten aan een hoog risico mag bloot stellen.

Aan beroepsgroepen die verantwoording dragen voor de levens van anderen is het al jaren gebruikelijk dat ze moeten voldoen aan regels en bepalingen.

 

Een verkeersvlieger kan vinden dat hij gezond is en dat hij zelf wel bepaalt of hij fit genoeg is om te vliegen.

 

Maar wanneer hij niet verschijnt op de periodieke medische keuring is zijn brevet daarna toch echt ongeldig en kan hij een andere baan gaan zoeken.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, ceesv zei:

Maar hij bepaalt niet of hij zijn patiënten aan een hoog risico mag bloot stellen.

 

Welk hoog risico? We weten nu zo langzamerhand toch wel dat ook gevaccineerden gewoon Corona krijgen. En dat echt niet alleen van niet-gevaccineerden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...