Ga naar inhoud


Corona is niet weg


wanderer

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Nee niet meer doen! We weten nu wel dat jij de enige hier bent die wel verstand heeft en alles begrijpt. :rolleyes:

Goed voorbeeld van "jij-bakken". Spiegel kwijt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 uren geleden, wanderer zei:

Ja hoor vandaag getest en positief bevonden, ik heb corona, voel me geradbraakt, alles doet zeer...

Snelle beterschap gewenst !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wanderer zei:

nou een simpel griepje is niets vergeleken bij wat ik nu voel en ja ik heb alle 4 de prikken gehad.....positief is dat de kilo's eraf vliegen, werd ook tijd ook...

 

Mijn zus en nog wat vrienden hebben op dit moment ook griep, geen corona. Zelfde symptomen als jij. Misschien heb je beide opgelopen? 

 

Maak je over die kilo's maar geen illusies. Volgende week ben jij weer beter en vliegen de kilo's er weer aan. :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer testen, hoe meer lockdowns weer...😁

De mensen houden het zelf in stand...

Rutte heeft zelf gezegd,  het stopt als de mensen het genoeg vinden....

Kan helaas alleen de video niet meer vinden toen hij dat heeft gezegd..

  • Like 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh men adviseert tegenwoordig geen lockdown meer. Dus echt relevant is het niet meer die jij in de eerste zin schrijft.

31 minuten geleden, alias haha zei:

Hoe meer testen, hoe meer lockdowns weer...

 

Men weet dat er voldoende gevaccineerden zijn en die ook daarmee 4 maal beschermt zijn. Die anderen die niets van vaccineren wilde/wil weten ziet maar. Het is wel interessant voor ons welke variant Wanderer nu opgelopen heeft. Helaas zullen we dat niet meer in overzichten en verspreidingsgebieden kunnen terug vinden. De pandemie wetgeving is immers afgelopen. Passé

 

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, alias haha zei:

Hoe meer testen, hoe meer lockdowns weer...😁

De mensen houden het zelf in stand...

Rutte heeft zelf gezegd,  het stopt als de mensen het genoeg vinden....

Kan helaas alleen de video niet meer vinden toen hij dat heeft gezegd..

Misschien heeft ie hier geen actieve herinnering aan 

  • Like 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2022 om 07:56, wanderer zei:

nou een simpel griepje is niets vergeleken bij wat ik nu voel ...

 

en dat kan ik sinds een paar dagen bevestigen: positief sinds donderdag enik heb zowat alle symptomen die aan covid gelinkt worden en voel me gewoon geradbraakt. Gelukkig wel mijn drie prikjes gehaald, ik moet er niet aan denken wat het zonder had kunnen zijn. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook beterschap gewenst, dat je maar snel mag herstellen1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2022 om 12:11, alias haha zei:

Hoe meer testen, hoe meer lockdowns weer...😁

De mensen houden het zelf in stand...

Rutte heeft zelf gezegd,  het stopt als de mensen het genoeg vinden....

Kan helaas alleen de video niet meer vinden toen hij dat heeft gezegd..

Nog even hier, Rutte heeft dit citaat niet voor niks aangehaald, luister goed, en denk er even over na.

 

 

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Gene 1225 zei:

 

en dat kan ik sinds een paar dagen bevestigen: positief sinds donderdag enik heb zowat alle symptomen die aan covid gelinkt worden en voel me gewoon geradbraakt. Gelukkig wel mijn drie prikjes gehaald, ik moet er niet aan denken wat het zonder had kunnen zijn. 

Veel beterschap gewenst.👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Gene 1225 zei:

Gelukkig wel mijn drie prikjes gehaald, ik moet er niet aan denken wat het zonder had kunnen zijn. 

 

Nou dat kan ik je wel vertellen hoor. Beetje slapjes en een beetje zweten 's nachts in bed. Dat was het.

 

Volgens mij komen die ernstige gevallen helemaal niet meer voor. Die zijn allemaal uit de eerste ronde van 2020. Tenzij je misschien al serieuze gezondheidsproblemen hebt.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me wel af hoe een ieder het opgelopen heeft?

op vakantie geweest?, naar een feestje geweest? borrel op het werk? vergadering?

Er zal toch ergens iets zijn waar je een besmetting opgelopen hebt.

Ouders van mijn schoonzoon waren ook weer besmet en die hadden het weer opgelopen bij oma die met de bus op vakantie was geweest.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gene 1225 ook jij beterschap gewenst!

 

Je kan het overal oplopen, soms is het toeval soms is het riskant gedrag,

één van 30 personen die op excursie waren geweest had corona de rest niet en hebben zichzelf voor de zekerheid ook nog getest na de excursie met de zelftest kit die iedereen heeft of zou moeten hebben als hij of zij in een bedrijf werkt met andere medewerkers.

 

ik heb twee zelftest kits van de overheid gekregen verleden jaar waarvan één gebruikt en positief en de andere ligt er nog.

Moet nog eens kijken naar de houdbaarheidsdatum bedenk ik net.

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klant van mij met veel medewerkers geeft nog steeds aan dat besmette personen vrijwel allemaal, of terugkomen van vakantie, of naar een evenement, of familie weekend zijn geweest, of nog kleine kinderen hebben.

voorheen was het wel altijd alleen de vakantie en kleine kinderen maar daar zijn de evenementen en weekendjes dus bij gekomen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...