Ga naar inhoud


Omroepbestel moet op de schop


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden, minplus zei:

De leerlingen waren er blij mee. Geen religieus gezever zoals de andere ochtenden maar dingen die relevant waren.

Voor de rest ben ik nog altijd een totale atheïst en bidden deed ik als kindje van 5 maar met een jaar of 10 had ik de onzin ervan ingezien.

Maar dit was niet de essentie van mijn opmerking.

Of er meer tussen hemel en aarde is dan wat wij zintuigelijk kunnen waarnemen, wil ik in het midden laten.

 

Het moet alleen niet zo zijn dat een minderheid met een bepaalde levensbeschouwing vindt dat de rest zich daaraan moet aanpassen. 

En dat hebben we bijna een eeuw gezien in de Nederlandse politiek. En als we niet oppassen, gebeurt het nu weer met de komst van religieuze stromingen uit het buitenland. Zij zetten in feite de Nederlandse klok terug, en dat moet juist andersom zijn. Ik pas me ook altijd aan aan de mensen of het land waar ik verblijf.

 

Ons verzuilde omroepsysteem is helemaal niet bedoeld om middels oneindige versnippering iedereen zijn zegje te laten doen. Het is ooit ontstaan in de verzuilde samenleving van de jaren 30 met opkomst van de radio. Radio en krant, meer media waren er niet. Het past helemaal niet meer in de huidige tijd, want met de veelheid van media wakkert het zelfs verdeeldheid aan met al die eigen hokjes. Inmiddels is er al weer een SNIPPERomroepJE bij die de fabeltjesfuik verkondigt.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb verder geen nieuwsberichten of artikelen kunnen lezen over het topic. Omroepbestel moet op de schop.

Dus het zal wel allemaal achter de schermen besproken worden. Niet dat ik inspraak wil hebben want dat zijn dan 17 miljoen omroepen als resultaat.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

17 miljoen omroepen als resultaat

Ieder z'n eigen zender , en dan nog zijn er bij die niet te vrede zullen zijn !! 😭😁

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Eduard07 zei:

Menigeen is al een eigen zender gestart op YouTube.

Ik ook , maar geen livezender , gewoon een eigen youtubekanaal 🙂

Gewoon wat videos ivm satelliet & eigen muziek 🙂🤫

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2022 om 11:22, Eduard07 zei:

 

Dat was nou de CDA betutteling ten voeten uit.

We zien nu met name de CU het in de lokale politiek doen door bij deelname aan een coalitie zondagse winkelsluiting overeind te houden.

Een kleine minderheid die de meerderheid iets door de strot duwt op basis van een geloofsovertuiging. Precies waar we vanaf moeten.

 

Het ging mij alleen om geen reclame, de rest heb ik niets mee. Nou ja, het is wel makkelijk dat ik diverse supermarkten 7 dagen in de week van 7:30 tot uiterlijk 22 uur open zijn, zelfs op zondag, maar dat terzijde. 

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou hier om een discussie moeten gaan over hervormingen in het Nederlands omroepbestel, maar politiek, geloof en maatschappij worden erbij gehaald. Op zich kan dat relevant zijn, maar voor sommigen is het een manier om eens flink om zich heen te slaan. Bepaalde groepen worden gekwetst, waar dat niet nodig is. Ik begrijp werkelijk niet waarom dat nodig is. Je eigen frustratie mag nooit een reden zijn om te kwetsen en discrimineren.

  • Like 2

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...