Ga naar inhoud


Stikstof


ceesv

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, ceesv zei:

Ondertussen gaat in alle ons omringende landen het leven gewoon door.

 

Alleen in Nederland speelt dit stikstof dossier,

Wegkijken is geen exclusieve eigenschap van Nederland.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

 

26 minuten geleden, Eduard07 zei:

Wegkijken is geen exclusieve eigenschap van Nederland.

Maar prutsen in Nederland door de beleidsmakers ondertussen wel.

 

Net in het nieuws:

RIVM blundert opnieuw met lijst piekbelasters, genoemde piek uitstoters onterecht op lijst geplaatst.

Vertrouwen van boeren in de overheid tot het nulpunt gedaald.

Wederom wordt aangetoond dat de rekenmodellen fout zijn.

 

Herinner je het stikstof kaartje, Ameland moet 70% stikstof reduceren.

Hoe dan? er zijn geen boeren bedrijven op Ameland.

 

Men luistert teveel naar activisten, die onterecht en ongefundeerd roepen dat de aarde ten onder gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het stikstofprobleem wordt gebruikt voor andere doeleinden dan het ’gezond maken van de natuur’

Er is een politieke agenda, die Nederland wil veranderen, daarom zijn technische oplossingen en verschuivende data onbespreekbaar.

 

Het is ironisch, maar de strijd om de natuur te beschermen verwoest steeds meer mensenlevens

Denk bijvoorbeeld aan jongeren die geen eigen woning meer kunnen vinden omdat de bouw plat ligt.

 

Maar ook de infra structuur uitbouw ligt plat.

 

Onschuldige man (68) en vrouw (67) uit Emmeloord overleden na achtervolging, verdachte (41) ook omgekomen

 

Burgemeester Sander de Rouwe van Kampen vraagt zich donderdag op Twitter af hoe lang Kampen nog moet wachten op „wegaanpassing van deze genadeloze weg.

Op de N50 gebeuren veel ongelukken, omdat de weg te smal is voor het verkeersaanbod en geen middengeleider heeft.

Aanpassing van de weg staat ook bij het Rijk hoog op de prioriteitenlijst, maar onder meer door de stikstofcrisis is het karwei voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de weg daar te smal is dat staat als een paal boven water het ontbreken van een middengeleider hoeft geen probleem te zijn, in Duitsland zie je dit heel veel toegepast maar dan wel op een weg die 2 keer zo breed is en ik moet zeggen dat ik het een geweldige oplossing vindt om toch voorbij langzaam rijdend verkeer te kunnen komen.

Veilig Verkeer Nederland ziet ons echter veel liever allemaal in een sukkel drafje achter de langzaamste rijder die "op kop" rijdt gaan en is dat 60 waar je 100 mag (en dat komt regelmatig voor) dan is er niemand die zo'n langzame rijder even van de weg plukt om deze daar op te wijzen maar wordt uitsluitend gewezen naar degene die zo'n langzame rijder in is gaat halen.

Nu ben ik het volledig met een ieder eens dat er ook een heel groot aantal brokkenpiloten op de weg rijden die denken dat het in hun auto hetzelfde werkt als thuis achter de computer met een racespel.

Wat ik zelf bijv. zeer regelmatig mee maak is dat ze achter je zitten te drukken op de 4e baan dat ze er langs willen (terwijl je al sneller gaat dan de maximaal toegestane snelheid) en geef je ruimte dan wordt je met een geweld ingehaald om je vervolgens af te snijden omdat men eigenlijk het afrit geheel rechts moet nemen en iedereen op de rem moet om dat mogelijk te maken.

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu maken jullie het echt te bont hoor.

Als een crimineel op de vlucht is en twee mensen doodrijd op een goedgekeurde openbare weg is dat niet echt een stikstof argument.

Volgens jullie is elk ongeluk veroorzaakt door spookrijder, dronken automobilist, epileptische vrachtwagen chauffeur, lachgas gebruikers, disco bezoekers dan ook een stikstof probleem?

 

Die Burgemeester slaat uit het noodlottige verlies van mensen levens een slag. Piëteit vol zijn ze daar ginds niet die Burgemeesters.

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die N50 is een dodenweg,

Elk halfjaar een dode op de N50. Is het tijd voor aangifte tegen de overheid?

https://www.transport-online.nl/site/141091/elk-halfjaar-een-dode-op-de-n50-is-het-tijd-voor-aangifte-tegen-de-overheid/

 

Iedereen erkent dat die weg aangepakt moet worden.

Reden dat het niet gebeurt, stikstof regels.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ceesv zei:

Elk halfjaar een dode op de N50

 

Vind ik dan wel weer meevallen. Moeten we daar miljoenen aan uitgeven?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eens beginnen met ons aan de verkeersregels te houden i.p.v.  meteen naar de overheid te wijzen als er op een autoweg doden vallen.

 

Het  meest absurde (overheids)voorstel dat ik de afgelopen jaren voorbij heb zien komen was dat langs een  bepaalde 60/80 km provinciale weg alle bomen gekapt moesten worden opdat er geen dodelijke aanrijdingen tegen een boom meer zouden plaatsvinden.

 

Snelheid matigen (drempels, flitspalen, handhaving) en ogen op de weg houden waren kennelijk geen opties.

 

Maar als die bomen daadwerkelijk waren gekapt, waren auto's wellicht in een sloot o.i.d. terecht gekomen. Wat doe je dan vervolgens met die sloot?

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

 

Vind ik dan wel weer meevallen. Moeten we daar miljoenen aan uitgeven?

Eerst maar eens meer handhavingsmaatregelen, idd..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

drempels

 

Geen drempels! Op een weg horen geen obstakels!

Ook die rotondes met die opstaande richeltjes zijn een drama.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

Het stikstofprobleem wordt gebruikt voor andere doeleinden dan het ’gezond maken van de natuur’

Er is een politieke agenda, die Nederland wil veranderen, daarom zijn technische oplossingen en verschuivende data onbespreekbaar.

Goh....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Geen drempels! Op een weg horen geen obstakels!

Ook die rotondes met die opstaande richeltjes zijn een drama.

Die drempels dwingen je aan de toegestane snelheden te houden en liggen doorgaans in straten waar huizen dicht op de weg staan en waar gezinnen met kinderen wonen. Geen problemen mee.

 

Die rotondes zijn inderdaad een regelrechte poging tot beschadiging van de auto's en bovendien zeer gevaarlijk. Een auto is geen trem/trein. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Eduard07 zei:

Eerst maar eens meer handhavingsmaatregelen, idd..

Laat ze maar eens een dagje met mij mee rijden dan zien ze hoeveel kamikaze piloten er op onze snelwegen rondrijden.

Ik wil absoluut niet zeggen dat ik altijd perfect rij maar kan me niet voorstellen dat ik capriolen uithaal als bewust rechts inhalen om me er vervolgens weer ergens tussen de drukken ed., zelf heb ik de teller altijd op 103 echte km staan (bijna 110 op de snelheidsmeter) en dan moet je eens zien hoe je links en rechts wordt ingehaald, bijna van de weg wordt gedrukt enz.

Niet alleen personen auto's kunnen dit, bedrijfsauto's zijn vaak nog een stapje erger en vrachtwagens kunnen er ook wat van en het lijkt er om dat het knipperlicht naar links verbonden is aan het stuur want vaak is het 1 beweging knipperlicht aan en meteen ook naar links duwen/sturen.

Ik denk dan ook dat als iemand met mij mee zou rijden en iedere overtreder staande zou houden dat het maar de vraag is of ik überhaupt over zou komen of dat ik, voordat ik op de plek van bestemming aankom, al weer terug moet om op tijd thuis te kunnen zijn.

Wat ik me dan ook altijd afvraag is hoe het kan dat als ik een keer een paar km te snel rijd meteen een boete in de bus krijg van 3 km te snel maar dat deze figuren gewoon zo kunnen blijven rijden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gerrit B zei:

Laat ze maar eens een dagje met mij mee rijden dan zien ze hoeveel kamikaze piloten er op onze snelwegen rondrijden.

Ik wil absoluut niet zeggen dat ik altijd perfect rij maar kan me niet voorstellen dat ik capriolen uithaal als bewust rechts inhalen om me er vervolgens weer ergens tussen de drukken ed., zelf heb ik de teller altijd op 103 echte km staan (bijna 110 op de snelheidsmeter) en dan moet je eens zien hoe je links en rechts wordt ingehaald, bijna van de weg wordt gedrukt enz.

Niet alleen personen auto's kunnen dit, bedrijfsauto's zijn vaak nog een stapje erger en vrachtwagens kunnen er ook wat van en het lijkt er om dat het knipperlicht naar links verbonden is aan het stuur want vaak is het 1 beweging knipperlicht aan en meteen ook naar links duwen/sturen.

Ik denk dan ook dat als iemand met mij mee zou rijden en iedere overtreder staande zou houden dat het maar de vraag is of ik überhaupt over zou komen of dat ik, voordat ik op de plek van bestemming aankom, al weer terug moet om op tijd thuis te kunnen zijn.

Wat ik me dan ook altijd afvraag is hoe het kan dat als ik een keer een paar km te snel rijd meteen een boete in de bus krijg van 3 km te snel maar dat deze figuren gewoon zo kunnen blijven rijden.

Flitsmeister

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2022 om 12:36, ceesv zei:

Ondertussen gaat in alle ons omringende landen het leven gewoon door.

 

Alleen in Nederland speelt dit stikstof dossier, en denkt men dat het voortbestaan van de gehele wereld afhangt van de maatregelen die men in Nederland doorvoert.

Zelfs al zou je vandaag geheel Nederland ontruimen, is nog steeds een overtrekkende vlucht ganzen in staat om de stikstof depositiegrens te overschrijden.

 

Die zelfbedachte grenswaarde zal nooit bereikt worden, de aangelegde natuur in Nederland past zich toch wel aan de heersende omstandigheden aan.

 

Ik heb mijn conclusie getrokken en bekijk dit voortaan op gepaste afstand.

(Ongeveer 1.000 km!)

En ik ben niet de enige, in 2021 emigreerden 145 330 personen uit Nederland,

De omvolking is ruimschoots ingezet,

Nederlanders die de kans/mogelijkheid  krijgen gaan weg, elders WERKEN en kansloze uitvreters ervoor in de plek.


Heb te doen met de jeugd welke hier moet opgroeien.

  • Like 1
  • Bedankt 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...