Ga naar inhoud


SATELIT ONTVANGER HD 8000 S, geen ontvangst Canaldigitaal.


caprihenk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Maar vertel eens wat gedetailleerder welke zenders je wel ontvangt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

plaats eens een foto

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar SATELIT ONTVANGER HD 8000 S, geen ontvangst Canaldigitaal.
  • Moderator
19 uren geleden, caprihenk zei:

ik wel de BBC zenders maar  geen Canaal Digitaal zenders meer hij laad ze niet.

Nogmaals de vraag welke BBC zenders je ontvangt, ook Canaldigitaal heeft op Astra 3 enkele BBC zenders.

Komen de Nederlandse zenders wel in je zenderlijst te staan?

Indien ja, heb je beeld op het Canaldigitaal info kanaal?

 

N.B. berichten hebben elkaar overlapt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, caprihenk zei:

BBC SCHOTLAND,BBC ALBA, BBC ONE BBC,EAST GREAT ACTION ENZ

Wanneer je beeld op die zenders hebt, kijkt je schotel inderdaad naar de verkeerde satelliet.

Met een duo block in je schotel staat die doorgaans uitgericht op 19 en 23 graden, Astra 1 en Astra 3.

Wanneer je de genoemde zenders ontvangt, kijkt een van de koppen van  je schotel naar 28 graden, Astra 2, de engelse satelliet.

 

Je zal je schotel opnieuw moeten uitrichten, hij lijkt verdraaid te zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, ceesv zei:

Wanneer je beeld op die zenders hebt, kijkt je schotel inderdaad naar de verkeerde satelliet.

Met een duo block in je schotel staat die doorgaans uitgericht op 19 en 23 graden, Astra 1 en Astra 3.

Wanneer je de genoemde zenders ontvangt, kijkt een van de koppen van  je schotel naar 28 graden, Astra 2, de engelse satelliet.

 

Je zal je schotel opnieuw moeten uitrichten, hij lijkt verdraaid te zijn.

Hallo bedankt voor de tip ik ga er aan werken of het beter wordt met het op nieuw zoeken van de sateliet ik laat het nog weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zet een merkteken op de huidige schotel positie, en draai daarna de schotel ongeveer 5 graden naar het westen, met de zon mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of hij heeft de LNB van 19.2 in de hals i.p.v. de 23.5. 23.5 - 28.2 = 4.7 graden. Dat is close genoeg (4.3) voor 28.2.....

Zou zeggen wissel de Diseqc eens om :) Poort A: 23.5 en poort B: 19.2.... Dikke kans dat hij de 23.5 zenders vindt

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
23 uren geleden, caprihenk zei:

Ik heb hem nog niet zo lang geleden gekocht  toen stonden de Nederlandse zenders er in.

en kon ook er na kijken maar een paar dagen verder  gaf die alleen gecodeerd aan en kon ik niet meer kijken.

Het heeft gewerkt.

Schotel door de wind of door de kat verdraaid?

Uit zichzelf zal die LNB niet in de andere klem komen.

 

We moeten het doen met de informatie van TS, soms ontbreekt er iets in het verhaal.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Het heeft gewerkt.

Schotel door de wind of door de kat verdraaid?

 

Is mogelijk..

Kutjing in schotel.jpg

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Vandaag heb ik de draaibare schotel op de camping geïnstalleerd, ingesteld op de Hotbird en Astra’s 1,2 en 3. De signaalsterkte en de kwaliteit zijn prima en de fta-kanalen komen uitstekend door. Ik kan de Canal digitaal card niet opnieuw online en via sms activeren, we hebben een oranje smartcard, die het thuis met een cam-module in de tv voor alle kanalen prima doet, helaas op de Vantage HD 8000S zijn de Canal Digitaal gecodeerd. Volgens mij can er geen cam-module ingevoerd worden.

Is het nu einde oefening?? Graag suggesties en/of oplossingen, alvast bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...