Ga naar inhoud


Bezwaar maken tegen verkeersdrempel


Psychosammie

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, gerrit B zei:

Vroeger zocht ik ook een brommer op met lage snelheid waar je achter ging hangen en je wist precies hoe laat sommige met langzame brommers van school wegreden zodat je tot bijna aan huis (vaak tot grote ergernis van de bromfietser) er achter kon blijven hangen, maar ja dat was vroeger....... ruim 40 jaar geleden.

Ik zou zeggen zet je trapondersteuning eens uit of op de allerlaagste stand en probeer eens 10 km lang gewoon 15 Km/h te fietsen en let er dan vooral eens op hoeveel andere fietsers je dan nog inhaalt.

De gemiddelde snelheid ligt dacht ik op dit moment zo rond de 18 km/h maar dat is dus incl. racefietsen ed. en dat betekend dat ongeveer zo'n 2/3 langzamer gaat en ik verwacht dat menig scholier zelfs de 10 Km/h nog niet haalt.

Een elektrische fiets zonder ondersteuning rijdt veel zwaarder dan een normale fiets, maar ook dan rij je 15 per uur met wat meer moeite.

Scholieren die eertijds elke dag 2x 10 of 20 km moesten rijden naar school hadden een ijzeren conditie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Maar toen bestonden er nog geen verkeersdrempels.😎

 

Tijd om terug te keren naar het probleem van @Psychosammie

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, behalve bij het elektriciteitshuisje als je Almelo binnen kwam, als je daar even niet oplette dan kneep het stuur even flink door 🥴

Dat was net alsof ze daar een heuveltje hadden gemaakt om er met een kabel oid. onderdoor te kunnen, liep ook schuin over het fietspad en gaf als je niet op lette een flinke klap in het stuur.

Voor de rest was het de ellebogen op het stuur, koplamp in de hand en trappen maar. 17 km heen en 17 km terug en dat vaak met een goed halfuurtje flink doortrappen.

 

Maar denk dat het niet lang meer zal duren voordat ook op het fietspad drempels komen, al zou het alleen maar zijn om die laagvliegende senioren met 20+ km/h wat af te remmen 😁

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gerrit B zei:

....

Maar denk dat het niet lang meer zal duren voordat ook op het fietspad drempels komen, al zou het alleen maar zijn om die laagvliegende senioren met 20+ km/h wat af te remmen 😁

Denk niet dat dat gaat werken, maar ik vind het een leuk idee: geen trillingen en geen geluidsoverlast, maar er komen wel andere dingen bij kijken: een vrouwtje met voor- of achterop een kleine hummel in zo'n mandje, die zal er last van hebben; en wat te denken van die BMX-ers, die maken er een racebaan van.😀

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"who cares"? er wordt toch ook geen rekening gehouden met net iets te lage auto's (zonder dat ze extra verlaagd zijn) mensen met rugpijn, nierproblemen, ambulances  enz. die moeten ook maar leren leven met soms tientallen springbulten op 1 route.

En die BMX-ers .............  hé hé hebben we die eindelijk een keer op het fietspad en crossen ze niet door de natuur. 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gerrit B zei:

....

En die BMX-ers .............  hé hé hebben we die eindelijk een keer op het fietspad en crossen ze niet door de natuur. 

 

👍👋

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...