Ga naar inhoud


Bezwaar maken tegen verkeersdrempel


Psychosammie

Aanbevolen berichten


Ik maak met zo'n 50.000Km per jaar dus inderdaad heel wat mee en dan is bewijslast soms wel heel handig.

 

Ik heb 2 soorten, de fijnste vind ik de garmin 55 die ook in het donker goede opnames maakt (beter dan veel anderen) en overdag niet overbelicht raakt.

Verder de ingebouwde rijweg controle (als je buiten de witte lijnen gaat begint hij te piepen) de botsing waarschuwing en waarschuwing voor flitsers op veel voorkomende plekken en stoplichtflitsers. (er is nu een nieuwe de 67W met grotere openingshoek)

en de NextBase 222X die is uitgevoerd met 2 camera's (1 vooruit en 1 achteruit) maar die bij het uitzetten van de auto meteen in de parkmodus gaat en tot 14 dagen opnames maakt zodra er een schok wordt waargenomen.

Deze heeft wat minder mogelijkheden, voor het geld best een aardig beeld, maar wel minder/geen updates en heb je voor de garmin een extra aansluitset van 47 euro nodig voor de parkmodus, deze heeft het standaard in zich.

 

wel opletten, in Duitsland zijn ze officieel niet toegestaan, maar tot nu toe is er mij nog nooit iets van gezegd.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gerrit B zei:

Verder de ingebouwde rijweg controle (als je buiten de witte lijnen gaat begint hij te piepen)

 

Kreeg vorige week een gloednieuwe Toyota C-HR mee van de garage. Die stuurt zelf tegen als hij denkt dat je te dicht bij de witte lijnen komt. Dat is eng.

 

Maar nu weet ik nog steeds niet waar ik bezwaar kan maken tegen verkeersdrempels.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heb je dan hier wat aan 

aanpassen verkeerssituatie

 

Maar dat van dat tegensturen dat ken ik en bij mijn auto kun je het uitzetten maar 1x de auto uit zetten en weer aan en alles is weer geactiveerd en elke keer alle menu's langs om het uit te zetten dat laat je ook wel. (bij mijn Ford kun je het wel gewoon geheel uitzetten door simpel op de voorkant van je ruitenwisserschakelaar te drukken)

Maar het wordt pas echt eng als je bij een wegversmalling komt en er een tegenligger aan komt terwijl de auto vindt dat hij binnen de witte lijnen moet blijven rijden, of als er een vrachtwagen oid. een lange streep op het wegdek heeft getrokken (wat weer dicht gegoten is) maar bij regen oid. de auto dit plots als de witte lijn ziet en jij daar met 130 rijdt.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
25 minuten geleden, Psychosammie zei:

Maar nu weet ik nog steeds niet waar ik bezwaar kan maken tegen verkeersdrempels.

Bezwaar tegen een verkeersbesluit

Als de gemeente een verkeersbesluit wil nemen of heeft genomen dan maken we dat bekend via het Gemeenteblad.

Binnen 6 weken na de publicatie kunt u bezwaar maken tegen een genomen besluit.

Hoe u bezwaar maakt staat ook in het besluit.

 

Dus gemeentehuis bellen en vragen naar  het verkeersbesluit daar een drempel aan te leggen.

Daarna een gemotiveerd bezwaar insturen.

 

Ik wens je het beste, maar de ervaring heeft geleerd dat je (als eenling) kansloos bent tegen dit soort maatregelen.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan is je probleem opgelost.

Of de gemeente moet geen wegbeheerder zijn.

 

Maar zonder verkeersbesluit mag er geen drempel geplaatst worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gerrit B zei:

misschien heb je dan hier wat aan 

aanpassen verkeerssituatie

Ik had die ook al eerder vermeld 😉

https://www.sat4all.com/forums/topic/378622-bezwaar-maken-tegen-verkeersdrempel/?do=findComment&comment=2692871

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zonder verkeersdrempels zijn er op veel plaatsen reden voor klachten over geluidoverlast en extreme trillingen. ( Olifant in een Porseleinkast )

Hier heeft men een geul gegraven dwars op de 4 rijbanen en nadien gedicht met klinkers. Elke aanhanger en vrachtauto is een genot!!! NOT

 

En dan klagen ze in Groningen over een paar scheurtjes in muur...... ?

 

Of je nu zo oerdom bent en met hoge toeren en snelheid aan komt scheuren en de drempel langzaam neemt en vol door accelereert tot de volgende drempel of dat je de uitlaatpijp hebt doorboord voor dat vette geluid, asociale gasten zitten achter een stuur en ook in de wegbeheerders hun tekenkamer. Flitspalen en geluidmeters in decibel zijn de enige oplossing voor die infantiele Vin Diesel wantabees.

 

 

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkeersdrempels.

Afbreken die zooi!

Toen mijn vader zaliger nog in Muiderberg woonde heeft hij 4 hartaanvallen gehad.

Als het ambulance personeel hem kwam ophalen zaten ze altijd te klagen over die idiote verkeersdrempels; ik reed dan met mijn moedertje achter ze aan en we hebben menigmaal onze hoofden gestoten aan het "hemeltje" van het dak van mijn auto.

En mijn vader zaliger plus het ambulance personeel zaten te schudden in de ambulance.

AFSCHAFFEN DIE ZOOI!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Psychosammie zei:

Eikenlaan

Klopt!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe je daar ook al als je het, als oudere zonder petje maar met rugklachten, met 20km/u probeert.

Die dingen zijn dus gewoon asociaal. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat voor een enkeling met petje de rest van de gemeente daar ook zijn auto naar de kloten mag rijden.

 

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Psychosammie said:

Die dingen zijn dus gewoon asociaal.

Dat zijn ze en van mij mogen ze allemaal vandaag nog weg samen met die klagers dat men te hard en gevaarlijk rijdt.

Je leert maar goed op te letten in het verkeer of als je dat (nog) niet kunt dan wacht je maar op begeleiding die het wel kan.

Diegene die bedacht heeft dat de straat tegenwoordig een speelplek moet zijn voor kinderen die moeten ze direct opsluiten in een gesticht.

Ik mocht vroeger bv ook niet stoeprandje spelen op de doorgaande weg van mijn pa. Doe dat maar in de doodlopende weg daar.

En voetballen doe je op het trapveldje.

Wat mij betreft terug naar het oude normaal dat je moet leren met risico's om te gaan ipv risico's weg te nemen omdat men te dom/lui/nonchalant is om er goed mee om te gaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...