Ga naar inhoud


Glasvezel aansluiting door Open Dutch Fiber en T mobile


moonchild

Aanbevolen berichten

Dat vierkante doosje zal hoogstwaarschijnlijk de patchcover zijn. Die wordt door de telecom monteur over de TK01 geschoven. De monteur meldt dan deze patchcover aan op de centrale. Binnen een paar minuten gaan dan de LED’s op groen en is de verbinding actief…

 

0CDAEB75-AFA2-48A0-893D-A56501776D54.jpeg

4010E30B-C247-4895-BD17-611D40EC78CC.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • 3 weken later...

Vandaag een link ontvangen om het aansluiten door Gideon te plannen. Kon alleen doorgaan indien ik voor 70 euro een wcd in de uitpandige meterkast mee liet plaatsen.

 

Dus maar even Gideo bellen met de mededeling dat T-mobile gratis aansluiting had belooft. "nee, is echt extra" Ze konden mij wel direct doorschakelen naar t-mobile. "nee niet gratis, gewoon extra betalen "of mischien een verlengsnoer gebruik" :D 

 

Verplaatsen van het aansluitpunt naar een plek binnen de woning was ook onmogelijk. Een patchkabel door een bestaande telefoonkabelbuis richting woning was ook niet mogelijk. 

 

De t-mobile medewerker daarom maar gevraagd om de het hele abonnement te cancelen, hetgeen hij zonder aarzeling ook uitvoerde ;) 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je dan een wcd nodig bij je glasvezel aansluiting?

Je gaat toch rechtstreeks van je glasvezel met een glasvezel patchkabel in je modem? Bij mij tenminste wel, in de kelder zit alleen een kastje waar mijn glasvezel patchkabel in zit zonder enige voeding oid.

 

Maar als ik kijk hoeveel kabel je opgerold hebt zitten is dat niet voldoende om die even zelf door de buis te trekken naar de woning?

Vraag je dan een nieuwe aansluiting aan met de melding dat de kabel er al ligt maar alleen nog even afgemonteerd moet worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kastje is er hier ook als enige overgebleven. Volgens t=mobile willen zij dat huawei omt splitter ding ook in de meterkast buiten de woning plaatsen, Plek is afgesproken met vve/verhuurder? Modem gaan ze dan waarschijnlijk ook in die meterkast hangen. Lekker voor het wifi bereik.

 

IMG_20230224_115309.jpg

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
12 uren geleden, moonchild zei:

Lager kan niet.

 

Een wijs man heeft ooit gezegd:

Wilt u het goed of goedkoop?

 

Ik hoop dat je het treft en dat het jou die diensten geeft die je verwacht.

 

Youfone

 

Investeer niet veel geld in VDSL, is een welgemeende raad.

 

https://www.kpnnetwerk.nl/koper-uit/

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesvbedankt voor de goede zorgen, maar vdsl van kpn gebruik ik al jaren. Zal een kwestie van kabeltje omwisselen in de centrale zijn, of het gaat inmiddels per software. Kpn is hier trouwens nog niet eens begonnen met glasvezel.

 

Ja Tonski, dc kabeltje voor de omt door de telefoonbuis was ook nog mogelijk geweest. Maar waar hadden zij de wifi modem nu willen plaatsen?

 

ODF heeft trouwens hun doelstelling naar 2 miljoen aansluitingen verdubbeld. Maar wat als deze dan niet aangesloten worden door t-mob  :)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • Moderator
Op 8-2-2023 om 21:01, moonchild zei:

genoeg reserve dus om de kabel opnieuw aan te snijden lijkt mij ;)

 

 

IMG_20230208_192300.jpg

En, hebben ze de glaskabel weer ingerold?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...