Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP van Brazilie


Sprietje

Aanbevolen berichten

echt leuk om te volgen.Jullie hebben de commentaren niet gezien na de race van zowel MAX als de teambaas . Max in het kort : als het nodig is zien we wel de volgende race om het op te lossen met chekko (zodat hij die 2de plaats kan halen).Dit zond de NL tv niet uit .Wel de sensatie dat er wat geduwd werd want dat was belangrijker net als hun commentaren voor de race en tijdens dat ze zelfs niks zien wat er gebeurde maar blijven doorlullen over nutteloze dingen door commentatoren die zichzelf WK kampioen inschatten.ik spreek dan niet over de studiogasten hé want die zijn nog leuk en meestal op de feiten omdat het ZELF RIJDERS zijn geweest.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


En die reactie van Max en teambaas, kwamen er wel na onderling overleg. Ze weten goed genoeg dat dit imago schade is voor het merk. In het heetst van de strijd is Max soms een losgeslagen projectiel, Gelukkig is zijn omgeving er om dit  vakkundig toe te dekken. Die studio-rijders weten dat goed genoeg uit hun eigen ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Max kan Checo helpen, door een "Hamilton" tikje te geven op het achterwiel van Leclerq....

 

Don , een "Max" tikje zou beter klinken . Gewoon normaal doen...

Trouwens wat betreft die bestraffingen in de F1 met die lachwekkende straf van 5 sec. , Geef iedereen die een opzettelijke fout veroorzaakt in de wedstrijd een gele kaart zoals in andere sporten , na een tweede fout met geel , automatisch een rode kaart met als gevolg volgende wedstrijd geschorst . Het zal vlug gedaan zijn . Ik kan al raden wie er als eerste geschorste eruit vliegt...😅

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn visie van sport toen ik er volop mee bezig was is altijd geweest: je doet allemaal je uiterste best en dan wint de beste, enz.

Dat is zonder (veel) geld en daarmee (veel) corruptie zo geweest. Later werd dat anders met die ene lachwekkende "wedstrijd" toen en Qatar in het voetbal en de F1 in woestijnen als dieptepunten. Het zijn steeds meer corrupte lachwekkende vertoningen geworden.

Ik vind het prima dat Max het sportieve pad koos en kan het erg waarderen dat hij zich nu niet hoeft te schamen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar ik zie heeft Leclerc er 3 en Perez er 2 .

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, astro iris zei:

Schamen? Dat kent hij niet en het zou hem vooral sieren moest hij  niet meer meedoen aan dit corrupte en lachwekkende  circus. Dat zou pas een statement zijn.

 Ik denk als jij een salaris van ongeveer € 750.000,00/week kunt vangen voor jouw kunsten er ook niet over nadenkt wie je betaald........ tenminste ik niet🙃

Als je weet van waar Max en ook vader Jos  vandaan zijn gekomen snap je dit. Hij is niet anders gewend, eerder over de streep komen dan de rest dat telt en dan is je teamgenoot plots geen teamgenoot meer maar de eerste concurrent. Alles doet hij eraan om zo hoog mogelijk te eindigen dat is het enige dat telt voor hem wanneer hij in die auto zit, dat is zijn werk en hij ziet Perez echt niet als een gelijkwaardige coureur maar als tweede rijder die moet uitvoeren om de eerste rijder uit de wind te houden.

 

Neemt niet weg dat het mooier van hem was geweest om Perez voor te laten. Ik vind dit ook jammer dat Max Perez niet heeft voor gelaten maar kan het wel begrijpen.

Ik denk dat "vriendje" Lewis trouwens exact hetzelfde had gedaan....die tikt concurrenten uit de wedstrijd en komt ermee weg ook (Silverstone 2021) en zelfs bij de laatste race, het is belachelijk dat Max hiervoor een straf kreeg het was eerder een race incident in de strijd om een plaats en Lewis stuurt bewust in en weet dat Max naast hem zit.  

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik zag het verkeerd, Leclerq heeft een overwinning meer, kreeg 32 punten in Oosterijk.

25 voor overwinning en 7 voor de sprintrace.

 

Inderdaad Don , altijd wiki raadplegen hé . Net zoals in het spel destijds , do you remember !  😁

ScreenShot192.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hugogertieKan je volgen in een deel van je betoog, maar ik zit toch wel iets anders in elkaar met de perceptie  van dit gebeuren. De werkgever betaalt je om te presteren of dit nu 750.000 per week of 500 per week is blijft inderdaad hetzelfde. Je moet uitvoeren wat je opgedragen wordt. Maar het loyaal staan tegenover je collega's blijft toch voor mij heel belangrijk. In mijn beroepscarrière  heb ik vaak dat op de eerste plaats gesteld. Dit werd me ook door mijn werkgever niet altijd in dank afgenomen hoor, maar toch bedankte diezelfde werkgever mij met de job van ploegverantwoordelijke  , de laatste 5 jaar voor mijn pensioen , hoofdzakelijk door mijn teamgeest. Zonder die instelling zal Max nooit de erkenning van zijn collega's winnen en juist die loyaliteit zou van hem een groot kampioen maken.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@astro iris Ik ben het helemaal met je eens. Dit valt ook wel onder de noemer levenservaring.

In ons bedrijf zijn we ook een team en ik moet daar leiding aangeven maar als ik zo zou werken of een van onze collega's als Max zou het personeel hier punt 1 zo het bedrijf verlaten en punt 2 een onwerkbare situatie creëren. Ik geef ook aan dat wanneer ze geen feedback geven aan mij het ook ten koste gaat van de werksituatie dus ik verwacht feedback van onze mensen wij moeten het samen doen.

Je moet Max nu ook zien als een eenmanszaak en alleen zijn gewin telt, kan hij dit niet bij Red bull vinden gaat hij gewoon een deurtje verder, die positie heeft hij op dit moment. Dit kan alleen ook maar als je boven de massa uitkomt. Alles moet nu naar zijn hand worden gezet dit heb je ook bij Lewis kunnen zien al die jaren.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...