Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP van Brazilie


Sprietje

Aanbevolen berichten


11 uren geleden, Rondeb zei:

Max had Per moeten voorlaten gaan wel heel arrogant van hem, andere kant was er in de zomer een afspraak gemaakt wanneer deze situatie zou voor komen dus het was bekend bij RBR :( Alleen Max had zich daar over heen moeten zetten dat had hem wel gesierd ;)

Lees dit dan maar eens: https://racingnews365.nl/opzettelijke-crash-perez-de-reden-dat-verstappen-teamorder-negeerde

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Klopt had ik gelezen ;) Het had Max gesierd dat hij zich er over heen had gezet dan was hij een echte baas geweest.

Andere kant wil hij hier mee zeggen van.... Jij hebt me toen genaaid nu naai ik jouw :(

Het was een mooie race en ik hoop aan de ene kant dat Mercedes met Russell mee doet om de titel volgend jaar.
En Hamilton tja die
heeft geen actieve herinnering met het contact met Max mmmmm is het familie van!? (Rutte) ;) 😛

Max zat voor de eerste bocht (epex) al er naast op dat moment had Hamilton hem al de ruimte moeten geven naar 2e bocht.... Nee meneer Hamilton stuurt hem gewoon in naar de ideale race lijn terwijl hij weet dat Max er zat. Zo jammer van Hamilton en dat hij dit weer flikt bij Max :(

Afgelopen races had Max ook spannende gevechten met Lec, maar ze gaven elkaar wel de ruimte, en nu komt Max de heer Ham weer tegen en het gaat fout!

Met deze 5 sec straf aan Max wordt weer
gesuggereerd dat de FIA graag wil dat iedereen als een treintje achter elkaar rijdt, en alleen inhaalt op de rechte (DRS) stukken.

Ben ik een Verstappen fan uh ja half, maar ik ben het niet altijd met hem eens alleen de afgelopen jaren is hij wel het pispaaltje.
Elke ding wat hij doet, wordt onder vergrootglas gelegd en hij wordt meteen gestraft door het publiek maar ook de FIA.

Wanneer Hamilton wat (verkeerd) doet dan valt het wel mee volgens het publiek en de FIA, dit komt waarschijnlijk omdat hij zevenvoudig kampioen is en dan heb je die
privileges waarschijnlijk ;)

Max is een echte racer en haalt in wanneer het kan en waar ook een gaatje is, hij denkt niet na van wat zal de FIA ervan denken als ik dit of dat doe.
Moet hij meer na gaan denken misschien een beetje, maar hoe Max, Lec, Sainz en Rus rijden is wel weer echt racen.

Er werd 6 á 7 jaar lang gewonnen door Hamilton met bijna 2 vingers in de neus en nu is er zo'n snotneus uit NL die dat verziekt en dat kunnen vele niet waarderen.

De regels van de FIA en de verkeerde besluiten maakt het de F1 niet leuker op :(

Een heel verhaal van mij en natuurlijk is dit ook mijn mening ben je het er niet mee eens dan is dat prima 😛

Groeten Ron
:)





 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Destijds met de 'no' uitspraak in Singapore vond iedereen het nog smullen, nu is het een andere 'tijd' of 'cultuur' aan het worden met kijk mee eens goed bezig zijn/deugen, werkelijk waar op elk vlak zie je dit verschijnsel. Wie nog de kop boven het maaiveld uit durft te steken of net iets anders doet...

 

Ik vind het allemaal prima en Verstappen doet waar hij goed in is, zo vlot mogelijk rijden van start tot finish rijden, meneer Perez is gewoon simpelweg te langzaam en heeft zichzelf en RedBUll in deze situatie gebracht, niet Verstappen. Met iets meer tempo was deze hele clash niet eens nodig geweest en had Perez al lang en breed op positie 2 in het kampioenschap gestaan met zulk materiaal. 

 

Wat actie op Hamilton betreft: ook prima actie, gewoon ervoor gaan en het kon,  maar de FIA meet al jaren met 1 maat en die is pro Hamilton. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Rondeb zei:

Andere kant wil hij hier mee zeggen van.... Jij hebt me toen genaaid nu naai ik jouw :(

 

Iemand met een sterk en goed karakter trapt niet na.
Oude rekeningen "betalen" is gewoon "not done".

Verstappen had zich niet moeten laten kennen en moeten laten zien dat ie boven zulke dingen staat.

Zoals het nu gaat borrelt de aggressie alleen maar hoger op.
Bij mij heeft ie weer eens punten verloren. Maar dat had had ie toch al. 😁

(Ik ben benieuwd war er nu weer voor een shit-storm op me af komt. 🙂 )

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Perez beetje had doorgereden was dit hele spektakel niet nodig geweest. Daar is het al fout gegaan. Indien het waar is vanwege een oude rekening, wel te verstaan Monaco, is het helemaal een teken aan de wand, zo lang moeten wachten om die rekening eindelijk te vereffenen..

 

Komende race zal dit niet weer zo zijn en gaat Verstappen die Perez wel helpen en zover ik weet had het amper uitgemaakt als Perez er voorbij ging in Brazilië.

 

Tenzij Perez 10e  wordt en Leclerc 9e. Dan had het kunnen uitmaken..in alle andere gevallen moet Perez sowieso voor Leclerc eindigen ongeacht of die afgelopen weekeinde voorbij gelaten zou worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Iemand met een sterk en goed karakter trapt niet na.
Oude rekeningen "betalen" is gewoon "not done".

Verstappen had zich niet moeten laten kennen en moeten laten zien dat ie boven zulke dingen staat.


Je hebt daarin gelijk maar bij RBR was dit bekend! Dit hadden ze in de zomer besproken met Max en zijn manager Raymond Vermeulen.

Max is en blijft koppig en zegt Nee en wordt dus in deze situatie geduwd door RBR :)

Is dit een verstandige actie van Max nee.
Is dit een verstandige actie van RBR ook niet.

Had RBR dit voor de race moeten vragen aan Max ik vind van wel want je wist wat er besproken was in de zomer en dan had je dit gezeur niet gehad.

Dus in mijn ogen zijn ze goed fout in dit alles, maar Max wel het meeste :)


Lewis krijgt bij mij de - punten deze man is niet eerlijk!

Volgend jaar gaat Lewis Max dwars zitten zoals hij nu ook doet en dan heeft Russell er het voordeel van let maar op ;)

Gun ik het Russell dat hij zijn 1e Wereldkampioenschap krijgt nou echt wel :)

 





 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Iemand met een sterk en goed karakter trapt niet na.
Oude rekeningen "betalen" is gewoon "not done".

Verstappen had zich niet moeten laten kennen en moeten laten zien dat ie boven zulke dingen staat.


Bij mij heeft ie weer eens punten verloren. Maar dat had had ie toch al. 😁

(Ik ben benieuwd war er nu weer voor een shit-storm op me af komt. 🙂 )

Ik deel  uw mening. een groot sportman is groot ook buiten zijn job .  Max is een natuurtalent en dat bewonder ik , maar op menselijk vlak heel wat minder.  Wat had hij met dit voorval nog te verliezen? Hij s al wereldkampioen  en het zou ten goede gekomen zijn voor zijn eigen imago. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, astro iris zei:

Hij s al wereldkampioen  en het zou ten goede gekomen zijn voor zijn eigen imago. 

 

Helemaal jouw mening.

Hij is al wereldkampioen, dus waar gaat het over.

Hamilton zal ook niet uit de weg gaan en zo komt er geen einde aan dit soort onsportieve situaties.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil als kijker vooral zien wie er het snelste is van start tot finish en teamorders....🤢 die moeten dan ook verboden worden. Zorg dat je als coureur het zelf verdient op de baan. Is je teamgenoot sneller, jammer dan. Vecht het maar uit (zonder elkaar eraf te kegelen).

 

Met voetbal ooit eens Spanje zien doorgaan door een monsterscore op Malta. https://nos.nl/artikel/2107957-spanje-malta-12-1-omkoping-doping-of-pure-pechDe wereld sprak schande.

 

Nu betreft het slechts een eventuele 2e plaats in het wk dat Perez zelf moet verdienen en ik denk dat Perez trotser mag zijn als hij dit weekeinde dat zelf voor elkaar krijgt en later niet hoeft te mijmeren dat die 2e plaats eigenlijk te danken is aan Brazilië omdat teamgenoot opdracht kreeg (ik zou me niet fijn voelen en zou als extra zout in de wond voelen want op eigen kracht net niet gered).


Vergeet nooit Schumacher-Barrichello in Oostenrijk https://www.youtube.com/watch?v=HgQz9-xmi4c of multi 21..Vettel-Webber..https://www.youtube.com/watch?v=jU_G4fEpaCQ

 

De renstal moet zorgen voor een snellere teamgenoot en presentjes delen we met Sinterklaas uit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onsportief zijn komt overal voor. Maar ik ben het wel eens met de regel dat de coureur zelf voor zijn overwinning moet zorgen.

Je mag bijvoorbeeld ook niet te ver terug blijven achter de Safety Car om een herstart als eerste in te zetten.

Dus logisch dat je niet ook zomaar voor Perez die al 4 seconden achter ligt op de rem kunt trappen en de FLOW van en voor anderen mag verstoren.

 

Niet het team heeft de pedalen onder controle maar de race coureur.

 

 

 

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het volledig niet eens met de hierboven commentaren .
Max moet tonen dat hij een teamplayer is en geen verdomde egotripper. Hij heeft het geluk hij enorme kwaliteiten in huis heeft als F1 racer , kwaliteiten die hij geërfd heeft van zijn ouders en familie en heeft aangescherpt op het kartingscircuit van Genk. Het zit dus in de genen. Maar er zit ook iets anders in de genen die hij heeft geërfd van papa Jos.
Zijn controversieel , opvliegend en oneerlijk karakter siert hem niet en vooral bij de vele supporters en collega rijders. Enkel in "Oranje Holland" is bij ontzettend populair  omdat de "vlag" nu eenmaal de lading niet dekt. Trouwens wie was de populairste racer in Brazilië , voor wie gingen de mensen uit het dak ?  Juist !

Van teamplayer gesproken , wie betaald die dure vogel ?  Is het niet normaal dat je als speler ook rekening moet houden met de spelregels van het team. Is in alle sporttakken zoals voetbal,wielrennen,hockey,volleybal enz... daar ben je een teamplayer en geen dikke egoïst zoals Max.
In het F1 circus is dat net zo . Uiteraard is het zo dat iedere racer start met de geachte , hier moet ik winnen en zorgen voor het spektakel dat wij als toeschouwer of TV kijker willen , per slot van rekening betalen we hiervoor. Zonder deze instelling win je niet ! Maar winnaars moeten ook sympathiek,rustig en eerlijk zijn. De sportkijker is dol op kampioenen die deze gaven hebben en daarbij iconen zijn in hun sporttak. Voorbeelden zijn er genoeg in Nederland en België , moet dus geen namen noemen , maar qua eerlijkheid en echte teamspeler komt Max nog niet aan de enkels van onze sporticonen in de lage landen.
Nooit wordt Max zevenmaal wereldkampioen op deze wijze. Hij zal altijd een eikel blijven maar met enorme talenten , spijtig voor hem en "Holland" . Of hij de beste racer was dit jaar , nee verdomme , er is een die stukken beter is . Misschien even wisselen van racewagen ?....

 


 

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...