Ga naar inhoud


Achterlijk bezorgmoment


Sprietje

Aanbevolen berichten


Aangezien ik geen zin heb een halve dag thuis te zitten wachten op een bezorging die zomaar weer een uur kan verschuiven, laat ik het pakket sowieso bezorgen bij een ophaalpunt.

Dat is de buurtsuper of het tankstation verderop.

Kan ik zelf bepalen en ik weet ook dat het pakket sowieso op het juiste adres ligt.

Het tankstation is dhl punt n dat heeft sinds kort dhl kluizen buiten staan, zodat ik nu 24/7 kan ophalen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

het pakket sowieso bezorgen bij een ophaalpunt

Ik kies ook liefst voortaan deze optie , want wij hebben hier een buur ,

als ze daar aanbellen , dan zullen we het pakje NOOIT krijgen !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, zo heb ik negatieve ervaring met GLS, die heeft geleverd bij de buurman, die ervoor getekend heeft (volgens hun) ik vraag de buurman of hij mijn pakketje heeft aangepakt, blijkt de beste man helemaal niet thuis te zijn geweest laat staan dat hij ervoor getekend heeft....

De buurman boos naar GLS gebeld en naar een bewijs gevraagd waar hij fijntjes te horen kreeg dat het om AVG redenen niet mogelijk was zijn eigen handtekening op te vragen als bewijs...... 

Het moet niet gekker worden, het gaat dus om zijn eigen handtekening... ik snap wel dat ze die niet kunnen laten zien want de bezorger heeft natuurlijk zelf over dat scherm lopen schuiven met een vinger....

Nu moet ik als ontvanger maar contact opnemen met de verzender zodat er een zoekopdracht kan worden gestart, ze hebben zelf de boel zoek gemaakt, dat heeft de verzender niet gedaan......
Al met al schiet ik geen zak op, ben ik het pakket kwijt en zijn ze niet bereid verder iets voor me te doen, daar betaal je dan, als consument, voor.

 

GLS spant wat dat betreft de kroon, met andere bezorgers heb ik eigenlijk nooit problemen.....

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb heb ook helemaal gehad met deze diensten.

Ze hebben 2x een laptop waarvoor getekend moest worden naast de papierbak gelegd.

Ook regelmatig pakketjes zonder briefje in de brievenbus IN de papierbak . Was ik toevallig achtergekomen anders waren ze weg geweest.

 

Nu haal ik me pakketten wel zelf op.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het hele relaas zo lees dan ben ik echt verwonderd.
Alles mag in de huidige wereld niets kosten en maar mopperen, jongens.
Zijn jullie vergeten dat je vroeger toen dit soort online meldingen nog helemaal niet bestonden, dit soort bezorgingen enkele dagen duren kon?
Geen tijd-aangifte, geen helemaal niks. Gewoon braaf afwachten. En waren we er boos over?

De huidige onverdraagzaamheid tegenover post/pakket bezorgers vind ik gewoon een schande.
Die bezorgers zijn mensen en werken hard voor weinig geld en de leukste job is het nou ook weer niet.
Dus sit back, relax...en ondersteun de middenstand waar je je spullen gewoon in de winkel kan kopen. 😬

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Als ik het hele relaas zo lees dan ben ik echt verwonderd.

Het is een gehele andere zaak als je geen eerlijke buren hebt ,

zoals ik schreef !! Die zijn hier reeds gekend bij de politie en gerecht ,

en .... er wordt hen totaal niets in de weg gelegd !! De politie staat machteloos !!

 

In andere gevallen , zoals sommige hier schrijven ,

wanneer een pakje over het hek of over de muur wordt gegooid ....

https://www.youtube.com/results?search_query=courier+throwing+parcel

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakket goed afgeleverd , en heeft die ook veel geluk gehad:

https://www.hln.be/video/productie/pakjesbezorger-ontsnapt-maar-net-aan-omvallende-boom-361299

 

En dit kan eigenlijk niet , maar gelukkig doet ze het niet op het pakje:

https://www.hln.be/video/productie/pakjesbezorger-plast-op-de-oprit-voordat-ze-pakje-aflevert-361452

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Als ik het hele relaas zo lees dan ben ik echt verwonderd.
Alles mag in de huidige wereld niets kosten en maar mopperen, jongens.
Zijn jullie vergeten dat je vroeger toen dit soort online meldingen nog helemaal niet bestonden, dit soort bezorgingen enkele dagen duren kon?
Geen tijd-aangifte, geen helemaal niks. Gewoon braaf afwachten. En waren we er boos over?

De huidige onverdraagzaamheid tegenover post/pakket bezorgers vind ik gewoon een schande.
Die bezorgers zijn mensen en werken hard voor weinig geld en de leukste job is het nou ook weer niet.
Dus sit back, relax...en ondersteun de middenstand waar je je spullen gewoon in de winkel kan kopen. 😬

Vandaar dat ik nette bezorgers een biljet geef als ze niet te hard wegrennen.

Ik weet hoe weinig ze verdienen en kan het me voorlopig nog permitteren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Als ik het hele relaas zo lees dan ben ik echt verwonderd.
Alles mag in de huidige wereld niets kosten en maar mopperen, jongens.
Zijn jullie vergeten dat je vroeger toen dit soort online meldingen nog helemaal niet bestonden, dit soort bezorgingen enkele dagen duren kon?
Geen tijd-aangifte, geen helemaal niks. Gewoon braaf afwachten. En waren we er boos over?

De huidige onverdraagzaamheid tegenover post/pakket bezorgers vind ik gewoon een schande.
Die bezorgers zijn mensen en werken hard voor weinig geld en de leukste job is het nou ook weer niet.
Dus sit back, relax...en ondersteun de middenstand waar je je spullen gewoon in de winkel kan kopen. 😬

Je piept wel anders als je baas die laptop heeft gestuurd en hij door anderen gejat wordt.

Ik snap het wel en de bezorgers hebben het zwaar maar als het te veel is zoek je maar ander werk. Als ik me werk niet goed doe krijg ik ze ook op me donder. Die bezorgers moeten gewoon eens een x met de vuist op tafel slaan. Er wordt gestaakt voor veel minder.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...