Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) 15:40 ontvangen effe scannen 72 zenders apart manueel op 642000 / 42 scannen en daar is het beeld La Une / Tipik etc Succes en bedankt voor alle raad en adviezen. Lag dus toch aan het image. 6 uren geleden aangepast door Tonskidutch 1 I See Monsters Ryan Adams
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Gefeliciteerd Ton 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Mooi allemaal!! RTBF is helaas niet meer mogelijk hier door storing vanuit Gelderland/ Brabant. Krijg je de Duitse zenders wel goed genoeg met een horizontaal gepolariseerde buiten antenne? Ik neem aan dat die verticaal uitzend maar ik weet dat niet zeker.
Noordzee Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Helemaal leuk dat het nu gelukt is! Gefeliciteerd! Dan heb je nu een hele leuke FTA-zenderlijst tot je beschikking. 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Tonskidutch Geplaatst: 3 minuten geleden Auteur Geplaatst: 3 minuten geleden 3 uren geleden, OFDM zei: Mooi allemaal!! RTBF is helaas niet meer mogelijk hier door storing vanuit Gelderland/ Brabant. Krijg je de Duitse zenders wel goed genoeg met een horizontaal gepolariseerde buiten antenne? Ik neem aan dat die verticaal uitzend maar ik weet dat niet zeker. Ja, als ik hem vert. Zet nog beter die Duitsers Maar dan geen Rtbf I See Monsters Ryan Adams
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen