Ga naar inhoud


Wallet crypto?


simp
Ga naar oplossing Opgelost door Gerard 76,

Aanbevolen berichten

Heeft hier iemand ervaring met een wallet te openen voor crypto?  (meerdere soorten crypto)

 

Welke bedrijven zijn te vertrouwen en welke niet? Wie is goed tussen de reclame?

 

Hugo

 

P.S.: voor mining mag je me ook contacteren, ik durf wel een gokje wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Crypto is lucht. Geen enkele broker is te vertrouwen. Zodra er genoeg op de rekening staat worden ze ‘plots’ gehacked en verdwijnt je wallet. Na onderzoek blijkt steeds weer dat de directeuren ermee weg zijn (lees MtGox etc). Enige manier om je wallet veilig te bewaren is lokaal bewaren en op meerdere devices backup hebben..

 

Mining hangt heel sterk met CyberCrime in verbinding. Als ‘enkeling’ heb je nooit genoeg rekenkracht om (snel) te minen (lees: snel rijk worden). Cyber criminele organisaties bestoken de wereld met ‘injectoren’ om zoveel mogelijk bots te creëren die voor hun minen… Meer dan virussen zelf is dit momenteel het meest voorkomend…

 

Als je wil moet je het zelf weten natuurlijk, maar wees bewust van de enorme risico’s

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat de crypto er is, of je wil of niet. Zelfs de europse banken zijn ermee bezig zelf een munt op de markt te brengen. Ik ben nu ook niet van plan al mijn geld op 1 item te zetten, dat doe je op de beurs ook niet (spreiding)

 

-huis

-auto

-spaarrekening

-beleggingen

dan heb je de crypto, niet?

 

Goede doelen? Ik heb ooit aan kom op tegen kanker gegeven, wat doen ze met mijn geld? Lobyen om de accijns/prijs op een pakje sigaretten te laten stijgen.

 

Ik ben een roker, ik ben daar niet zo blij mee.😒

 

Mijn erfgenamen komen niet op bezoek, dus voor hen hoeft het ook niet. 

 

Dan speel ik er liever zelf mee (met mijn geld bedoel ik hé!)🤩

 

Allemaal goede adviezen, Ik zal proberen niet meer kwijt te geraken dan mijn inleg. Je kan ook minen met een server (ik kan er eentje naast sat4all zetten 🤣) Kost iets van 10.000 euro had ik gelezen.

 

Ik heb 3 auto, 't is al een last om er mee naar de keuring te gaan.  Soms denk ik eraan om er nog enen bij te kopen, maar op de duur staan ze meer in de weg en ze moeten nog gekuist worden ook. .

 

 

Ik ben ziek, neem veel medicijnen, de enig emogelijke behandeling kosten veel meer dan 10.000 euro, met mogelijk geen resultaat. Ik kan nog altijd mijn huis verkopen. Sinds mijn ziekte ben ik enorm verander over de ideeen op het laaste van mijn leven. Op vakantie gaan is eerder een last dan een lust. (wat ik vroeger wel graag deed) Ik kan nog met moeite het huis uit.

 

Ik heb nog veel ideeen, maar mijn lichaam wil niet meer mee. Eind deze week weer enkele dagen in de kliniek. En concentratieproblemen van de medicijnen.

 

Ik heb eerst een Wallet nodig, maar waar? Lets have FUN💋

 

Je weet nooit wie achter de vraag zit hé!

 

Groeten,

Hugo

 

P.S. Mijn huis staat vol, ik mag eigenlijk niets meer bijkopen. computers die ik nog nooit heb opgestart (uit erfenis) , monitor die nog moet uitgepakt worden, ne zero statelietontvangen nog in de doos, etc.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Quote

 

ik heb 3 auto, 't is al een last om er mee naar de keuring te gaan.  Soms denk ik eraan om er nog enen bij te kopen, maar op de duur staan ze meer in de weg en ze moeten nog gekuist worden ook. .

 

P.S. Mijn huis staat vol, ik mag eigenlijk niets meer bijkopen. computers die ik nog nooit heb opgestart (uit erfenis) , monitor die nog moet uitgepakt worden, ne zero statelietontvangen nog in de doos, etc.

 


Dan haal je waarschijnlijk meer rendement uit een garageverkoop.

 

Mvr,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

Ik ben op zoek naar zo'n cilinderig vorm stukje met schroefdraad in, dit is een onderdeel van dakdrager om de dakdrager op rails te kunnen spannen middens een klem.

 

Ik ben met zulke zaken bezig, misschien kan jij me of anderen me helpen zodat ik deze dakdrager (2 rails) weer met 100% bevestigingspunten kan vastmaken ipv met 75%. 

image.thumb.jpeg.030362dcbb735814ddd2e5a03020a9e3.jpeg

Groeten,

Hugo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Beste Hugo,

 

Ik wil je echt vragen on-topic te blijven. We hebben al meerdere berichten van je verborgen en aangepast omdat ze simpwelweg volstrekt off-topic en/of niet te volgen zijn. Zelfs in je eigen topics ga je van de hak op de tak. Wij willen best begrip tonen voor persoolijke situaties, maar ook voor jou gelden hier een aantal basisregels.

 

Lees hier eens de regels goed door: https://www.sat4all.com/forums/guidelines/ en probeer daar rekening mee te houden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crypto is iets wat blijft. Waar het om gaat is een betrouwbare exchange, waar je crypto kan kopen en verkopen. In Nederland is de grootste exchange Bitvavo, daar heb ik zelf ook crypto op staan. Op dit moment is er een bearmarket  waardoor de cryptomunten sterk in waarde zijn gedaald. Verkopen moet je dan juist niet doen, maar eerder bijkopen. Want als de Bullmarket op gang komt kan je winst nemen.

  • Bedankt 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2023 om 04:26, simp zei:

Heeft hier iemand ervaring met een wallet te openen voor crypto?  (meerdere soorten crypto)

 

Welke bedrijven zijn te vertrouwen en welke niet? Wie is goed tussen de reclame?

 

Hugo

 

P.S.: voor mining mag je me ook contacteren, ik durf wel een gokje wagen.

Als je wilt investeren in crypto, koop dan een hardware wallet zoals een Ledger en zet je crypto op je externe wallet. Laat je het op een exchange platform staan dan zou het mij niet verbazen dat je je coins binnen no time kwijt bent. Crypto staat nog steeds in de kinderschoenen. Je kan er nog zeker een slaatje uitslaan. Alles is en blijft een risico. Minen heeft in mijn oogpunt geen zin, kost gewoon te veel als particulier. 

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies

 

Wat bitcoin en etherium op een hardware Wallet,

Geen hype coins zoals PePe of Safemoon.

Goed je keys bewaren en niet opslaan op een Device zoals een mobieltje.

 

je kunt gerust een beetje spelen op Bitvavo maar verwacht daar niet teveel  van.

Zoals ze zeggen “ not your keys , not your coins”

 

We zitten inderdaad in een bearmarkt nu,

 

Laat je niet gek maken door gasten die zeggen rijk te zijn geworden door crypto.

 

Gewoon een hardware Wallet en de tijd doet de rest.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal wel tegen dovemansoren oren gezegd zijn, maar ik zet het hier toch maar neer.

 

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

U kunt u geld kwijt raken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ceesv zei:

Het zal wel tegen dovemansoren oren gezegd zijn, maar ik zet het hier toch maar neer.

 

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

U kunt u geld kwijt raken.

Zeker mee eens.

 

Doe dit alleen met geld  ‘ wat je missen kunt’.

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...