Ga naar inhoud


Olav Mol weer als commentator?


Windhoos

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, PLsat zei:

Of de laatste 25 % van de race stoppen met commentaar. 😀

dat kan niet bij veel Viaplee klanten..........stream valt voor 50% uit of start midden in de al begonnen race......😆

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er is helemaal nog niet bekend hoe of wat er gebeurd met de F1. Straks moet dat eerst geveild worden en dan is het nog helemaal niet zeker of Ziggo dat wel terug wil. Die €30.000.000 was ze al te veel. Nu verwachten ze rond de €40.0000.000 tot €60.000.000. Áls Ziggo dat al zou doen (erg onwaarschijnlijk) dan heeft dat een flinke impact op de abonnementsprijs. Van gratis naar €30 of €60 alleen voor de F1.

Alles hangt af van de prestaties vam Max Verstappen. Als die dit seizoen uitvalt (god verbiedt) dan is die hele F1 voor NL niet meer interessant (de Vries ligt er ook al uit).

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Ziggo de rechten terug wil staat vast.

Maar bovendien is de schatkist van Ziggo goed gevuld omdat ze meer sport rechten zijn kwijtgeraakt. Minder content om uit te zenden, maar Ziggo heeft daardoor ook veel minder geld uitgegeven de afgelopen jaren.  Het geld klotst Ziggo uit de geldkist op zoek naar een bestemming. Moeten ze dat terugverdienen? Ik denk het niet. De concurrentie flink pijn doen is vermoedelijk al voldoende.

 

Ik reken er daarom op dat Ziggo een bod van rond de 150 miljoen voor 3 jaar uitbrengt, onmogelijk te evenaren voor om het even welke streamer. Met Viaplay op zwart zaad kan Viaplay al helemaal niet in de buurt komen. Ik denk niet dat Viaplay een dergelijk bedrag ergens kan lenen nu ze op punt staan op te vallen.

 

Ik lees het nergens, maar Viaplay heeft die hele uitbreiding buiten de Nordic landen natuurlijk gefinancierd met vrijwel gratis geld. Die gratis geldstroom is op, de rente is flink gestegen en draait Viaplay nu de nek om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Viaplay de plank flink heeft misgeslagen is bekend….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het juist in mekaar zit bij Viaplay is mij niet duidelijk, maar het is het typische verhaal van sportrechten waarop veel te veel wordt geboden en die achteraf als een boomerang terugkomen als de zaken minder goed gaan.

 

Als je dat dan nog gaat combineren met een ongeziene expansie tegen elke logica in en een dramatisch product in wat dan toch blijkbaar één van de kernmarkten is, dan doen stijgende intresten op goedkoop geld waarschijnlijk inderdaad alles behalve deugd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, dan binnenkort een naamsverandering Viajeux…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, oldebroek zei:
Franse Canal+ Group koopt 12 procent van Viaplay

 

Klopt dit wel ??   Ik vraag me af wat de strategie is achter 12% van een verlieslijdende club kopen... waarvan de aandelen mogelijk nog veel minder waard worden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn meerdere bronnen die hierover berichten.

 

Canal+ heeft het volgende meegedeeld:

 

Canal+ Group spreekt al meer dan tien jaar over haar ambitie om een Europese concurrent voor wereldwijde streamers op te bouwen en zou in Viaplay een manier kunnen zien om dit te bereiken. Canal+ staat ook op het punt om OCS, de op één na grootste SVOD-dienst in Frankrijk waarin het momenteel een belang van 33% heeft, volledig over te nemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat mensen op Olav Mol zitten te wachten. Ik heb me jaren geërgerd aan zijn commentaar. Tijdens de race miste hij allerhande zaken.

 

Het commentaar van Viaplay is veel beter, helaas de beeldkwaliteit niet. Ik heb nu dus F1TV. Perfect!

Als Olav ooit terug zou komen, schakel ik daar naar Engels commentaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...