Ga naar inhoud


Oscam Icam samen met Ziggo irdeto kaart


Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort veel last van freezes op mijn Ziggo kaart icm Oscsm 11718-emu-icam.

we kijken veel naar ID en CI en bij CI blijft het beeld gewoon hangen dan ga ik naar SBS6 en weer terug dan heb ik weer beeld en bij ID af en toe freezes.

sindskort draait hij op OpenAtv 7.3

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zonder log weet je niet wat er gebeurd.  Maar heb je nog andere lijntjes er in staan?    Want dan zou ik daar de ident voor Ziggo even uitsluiten zodat die alleen je lokale kaart aanspreekt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er niet om of het op eigen kaart is,  het gaat er om of je er een lijn bij hebt staan.  En ik neem aan van wel anders heb je geen icam-oscam nodig. 

 

Je moet zorgen dat die lijn geen ziggo idents kan geven.   Andere optie is dat je vinkje hebt staan bij drop cw's with wrong checksums, dat moet uit blijven.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oscam versie maakt niks uit of er moet toevallig een bug in zitten maar over het algemeen moet zowel een oscam met icam support als zonder werken.  

 

Of eea staat verkeerd ingesteld of er staat een andere lijn bij waarvan oscam zo nu en dan een CWtje gebruikt en die bron is wellicht minder betrouwbaar.

 

Maar zonder logs kan ik alleen maar gokken. ik heb al een aanzet gegeven maar geen idee of je daar wat mee gedaan hebt. 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag eigenlijk niet over gesproken worden maar op internet is de r11720 de laatste stabiele versie zonder dat emu gedoe erbij.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Die EMU kun je zelf naar wens toevoegen tijdens de build. De 11725 is net zo stabiel als de 11720.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat denk je zelf?😉

 

Maar bij het gebruik van zulke Oscam versies mag je vreemde dingen verwachten.

Koppel je box eens los van het internet en kijk dan of je nog steeds die problemen met hangen hebt met je eigen kaart.

 

Aan de hand van het resultaat kan je dan je conclusies trekken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...