Ga naar inhoud


Oscam Icam samen met Ziggo irdeto kaart


Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Je bent hier op het forum niet de eerste met zulke problemen.

Maar doe ermee wat je wilt,  ik heb je alleen een manier gegeven op iets te kunnen vaststellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet ik daar aan kunnen zien beste Edbe ?

 

Je laat een plaatje zien van een gedefinieerde reader waar nog geen aanvraag op is binnen gekomen. Het gaat om de live log en je configuratie. (instellingen) 

 

<edit> Als je nu eerst die emu reader is weggooit, die komt wel terug na het herstarten van oscam maar je kunt in ieder geval testen of je nog problemen hebt als die reader uitstaat of weg is.   Doe hetzelfde met de externe lijn die je er bij hebt staan.

 

Kijk het is heel simpel, werkt de kaart goed als de andere lijnen uitstaan maar met lijnen aan niet, dan zijn die de stoorzender, mogelijk krijg je CW's van die andere lijnen, daarom zei ik eerder caid:providerid uitsluiten, maar het kan zijn dat jij dat niet wil omdat je bepaalde zenders daarvan krijgt.  In dat geval wil je met een services bestand werken zodat die alleen bij bepaalde zender een externe lijn aanspreekt.

 

Mocht de kaart zonder andere lijnen/readers zelf al niet goed werken, dan moet je kijken naar de instellingen of de reader. Maar als je serieuze hulp van ons wil hebben wij al die informatie nodig en niet een plaatje wat niks zegt. 

 

 

 

 

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij het een ander wil vragen moet je dat vooral doen, maar ook die gaan jou niet kunnen helpen als jij geen gedetailleerde informatie verstrekt. 

 

Je doet nu net alsof jij op je pik bent getrapt terwijl ik je toch heel wat goede tips heb gegeven op basis van praktisch geen informatie. Sterker nog ik heb je verteld hoe je kunt testen waar je probleem zit. 

  • Like 1
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo kaartjes met CAID 0606 geven problemen icm oscam-icam door diverse predefs.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet je in godsnaam met een emu versie als je ziggo kijkt....

 

Al die zogenaamde gratis exotische oscam versies vertrouw ik ook voor geen meter, ik heb al een schijthekel aan aangepaste webinterfaces waarin ze naam van degene die het ding gecompileerd heeft kennelijk moeten laten zien, alsof ze het zelf gemaakt hebben. Credits opeisen terwijl waarschijnlijk een SimpleBuild script al het werk voor ze doet maar goed, dat terzijde.

  • Like 1

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2023 om 14:05, Dreeke zei:

Ziggo kaartjes met CAID 0606 geven problemen icm oscam-icam door diverse predefs.

Dan zet die emu optie maar eens uit.

Overigens, icam is een streamrelay optie die niet reageert op 0606 tenzij je dat hebt ingesteld maar standaard is dat zeker niet het geval.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 0606 kaart werd gebombardeerd met Global EMM's...

Inmiddels geen lid meer van Ziggo en geen entitlement s meer op de kaart

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar of dat bombardement slecht is staat hier niet ter discussie, dat kan in een apart topic worden uitgelegd.

 

De Oscam versie die EDBE gebruikt is niet van Jan Janssen maar van Mohamed. Natuurlijk kun je niet zomaar lijntjes trekken of gebruiken.

wat iCam in je sky-loze thuissituatie zoekt is even zo bedenkelijk als een EMU

De betere Image makers leveren via de (software download) feed een prima functionerende Oscam.

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Ja maar of dat bombardement slecht is staat hier niet ter discussie, dat kan in een apart topic worden uitgelegd.

Dat dat niet ter discussie staat is me volkomen duidelijk maar wel een heel normale opmerking gezien het feit dat hij Ziggo (irdeto) gebruik en 0 emm's in zijn geplaatste overzicht heeft staan.

Dat je daar echt geen icam/emu versie lijkt me duidelijk.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...