Ga naar inhoud


Star channel


el  renegade

Aanbevolen berichten


33 minuten geleden, Mojo zei:

Dan heb je of:

A: Slechte ogen,

B: Slechte apparatuur,

😄 Gewoon zin om het af te zeiken

 

Op sateliet is het idd maar sd kwaliteit , 704 x 576  op de kabel 1920 x 1080 . Dus hij heeft gelijk en dat zie je zeker met je ogen . Vaag beeld voor deze tijd in 2023

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, chukky2 zei:

Op sateliet is het idd maar sd kwaliteit , 704 x 576  op de kabel 1920 x 1080 . Dus hij heeft gelijk en dat zie je zeker met je ogen . Vaag beeld voor deze tijd in 2023

Maar dat hebben alle zenders die in 704x576 uitzenden. Zitten volgens mij allen op dezelfde bitrate. En zo slecht is het echt niet in vergelijking tot andere niet CD zenders die in 704x576 uitzenden. Zeker op 28,2 oost.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mojo zei:

Maar dat hebben alle zenders die in 704x576 uitzenden. Zitten volgens mij allen op dezelfde bitrate. En zo slecht is het echt niet in vergelijking tot andere niet CD zenders die in 704x576 uitzenden. Zeker op 28,2 oost.

 

Je kunt CDS niet vergelijken met SKY, wat die daar nog steeds doen met mpeg2 is onbegrijpelijk. Die hebben zat bandbreedte, sterker nog als ze alle DVB-S transponders omzetten naar DVB-S2 en  de zenders van mpeg2 naar H.264 of deels HEVC zou zelfs kunnen want alle SKY Q boxen ondersteunen dat dan kunnen ze het aantal transponder met 75%  terug brengen. Dat bespaard ze tienstallen miljoenen.  Bovendien is dan alles HD met een fatsoenlijk bitrate. 

 

Maar ik vermoed dat die transponder leases nog jaren lopen en het ze daarom weinig interesseert. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, DigisatBelgium zei:

STAR TV: SD kwaliteit via satelliet

Ja, die bedoel ik ook. Ik vindt het wel meevallen. Het kan natuurlijk beter maar voor SD niet helemaal slecht.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2023 om 11:11, Tonskidutch zei:

 

Waar gaat het over?

Naamswijzigingen foppen kijkers. Net zo als T-Mobile nu Odido is, om al die slechte recenties met de trukendoos weg te toveren.

Is FOX nu beter?

 

De zender was al geruime tijd overgenomen door Disney en Fox is een handelsmerk van Fox Corporation.

Ze mochten de naam nog tot 2024 gebruiken.

Star is wel een handelsnaam van Disney.

Vandaar dat eerder de Fox Sports kanalen ook van naam waren veranderd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...