Ga naar inhoud


Canal Digitaal klanttevredenheidsonderzoek


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik ben ontzettend tevreden.

Ja je moet een en ander wel in context zien en beoordelen.

Onderzoek naar de tevredenheid?

Onderzoek en of enquêtes dat lijkt het smeuïg woord voor invloed kunnen uitoefenen te zijn. La me Ni Lachen.

 

Hoe verder de CEO van zijn probleem verwijderd is hoe veel minder dat hij z'n dienstbaarheid aan z'n klanten niet waarneemt.

Dat komt ervan als je dienstverlening en winst door elkaar husselt. Beursgenoteerd.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hele onderzoek is  binnen 1 dag alweer offline gehaald, waarschijnlijk omdat er gevoelige vragen in stonden. Of ze hadden genoeg reacties binnen een paar uur en dachten laat maar.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2024 om 15:29, Codx zei:

Dat hele onderzoek is  binnen 1 dag alweer offline gehaald, waarschijnlijk omdat er gevoelige vragen in stonden. Of ze hadden genoeg reacties binnen een paar uur en dachten laat maar.  

 

Of te veel klagers.

 

Voor de meeste mensen in Nederland is Canal Digitaal niet interessant meer, tenzij je afgelegen woont, op vakantie of in het buitenland woont.

 

Ooit waren ze aanbieder voor veel kabel bedrijven, er hing wat moois in de lucht en had zeker 1 miljoen gratis abonnees, hoeveel dat er nu zijn heb ik geen enkel idee over 

 

De enquête is afgelopen, ik heb er niet aan mee gedaan, bij mij gaat de schotel misschien alleen nog voor de FTA zenders gebruikt worden.

 

Voor de mensen die er van afhankelijk zijn, ik gun hun signaal, en hoop dat de enquête wat opgeleverd heeft.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2024 om 12:06, Alex1970 zei:

 

Ja, dat wist ik wel en het TV signaal wegfilteren is inderdaad technisch niet te doen eigenlijk.

Tuurlijk kan dat, ze hebben niet voor niets de lage frequentiebanden leeg gemaakt en bezig met het uitrollen van Docsis4, niet alleen omdat dat meer bandbreedte oplevert maar nu kunnen er ook bandfilters worden gebruikt.

 

Ik zeg niet dat het gebeurt, ik zeg alleen dat het wel mogelijk is.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tech zei:

Tuurlijk kan dat, ze hebben niet voor niets de lage frequentiebanden leeg gemaakt en bezig met het uitrollen van Docsis4, niet alleen omdat dat meer bandbreedte oplevert maar nu kunnen er ook bandfilters worden gebruikt.

 

Ik zeg niet dat het gebeurt, ik zeg alleen dat het wel mogelijk is.

 

Wat heeft docsis 4.0 met bandfilters te maken, juist als je docsis 4.0 in gaat zetten ga je het spectrum voor DVB-C volledig gebruiken voor internet streams, dan heb je ook geen bandfilter meer nodig. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tech zei:

Lees dan ook even het hele bericht, ze hebben de LAGE BAND vrijgemaakt.....

 

Weet dan ook wat je schrijft want dat hadden ze met Docsis 3.1 toch ook al..

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Tech zei:

Tuurlijk kan dat, ze hebben niet voor niets de lage frequentiebanden leeg gemaakt en bezig met het uitrollen van Docsis4, niet alleen omdat dat meer bandbreedte oplevert maar nu kunnen er ook bandfilters worden gebruikt.

 

Ik zeg niet dat het gebeurt, ik zeg alleen dat het wel mogelijk is.

Ik heb ook niet gezegd dat het onmogelijk is, maar een een monteur fysiek bandfilters laten plaatsen kost vermoed ik teveel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, die termen had ik denk ik ook beter even kunnen vermijden ;) , het gaat erom dat de lage en hoge band uitstekend gefilterd kan worden.

Als de data dus in de lage bang getransporteerd gaat worden en de TV in de hoge band zou dat in theorie dus heel goed kunnen maar ik ga mee in de opmerking van @Alex1970 het lijkt me nogal een investering dat nou nog te gaan doen, de toekomst zit toch in IPTV, je moet je afvragen hoelang DVB-C in zijn huidige vorm nog gefaciliteerd blijft.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook die info klopt niet helemaal, TV zit niet helemaal in de hoge band, internet zit daar ook. 

 

Op dit moment is het :

 

5-100 Mhz docsis 2/3.x upload streams

100-250 Mhz Docsis 3.1 upload maar dat schijnt nog steeds niet overal in gebruik te zijn

250-550 Mhz  DVB-C TV muxen

550-570 Mhz  DVB-C  interactieve (VOD) streams maar dit verdwijnt.

570-830 Mhz  Docsis 3.0  QAM256 internet downstreams

830-1000 Mhz Docsis 3.1  OFDM internet downstream

1000-1200 Mhz Docsis 3.1 OFDM internet downstream alleen in sommige regio's

1200-1700 Mhz toekomstig gebruik.

 

Kortom als ze TV moeten gaan filteren moet je 250 Mhz tot 550 weg filteren en ze hebben dit alweer veranderd want een jaar geleden begonnen de docsis streams pas bij 600 Mhz. 

 

Bovendien met Docsis 4.0 gaan de upstream frequenties tot 400 Mhz lopen en wordt alles tot 1700 Mhz (1,7 Ghz)  OFDM downstreams dwz als ze de volledige capaciteit willen gaan benutten.

 

Gezien Ziggo al te beroerd is om een kabel los te komen draaien in de straat kast als je het kabel abonnement opzegt, weet je al dat die filters nooit gaan komen. 

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vind een enquete helemaal niet verkeerd , kun je eindelijk je zegje doen . Maar daar zijn de vragen meest niet naar . Ik doe bijv bij Rijkswaterstaat wel mee .

omdat ik ook met alles  rijdt wat er mag rijden op de weg , en wel eens tegengas wil geven aan de onzin die ze uitkramen . Enquetes met vragen die je wel wilt als : hoe wilt

dat uw volgende telefoon er uit ziet ? Welke dingen wilt U verwijderd hebben ? Welke dingen wilt U er bij ? Wilt u dat we zorgen dat U uw toestel helemaal door U ingesteld kan worden zoals U wilt ? Wilt U een site waar u alle problemen kunt melden zodat we er bij de volgende uitgave rekening mee kunnen houden ? 

Hetzelfde voor Windows ! Heb net een kaal gemaakte W10 versie geinstalleerd , werkt jonge , geen Updates , geen Defender geen Edge 🎇 , gebruik betrouwbare programma's daarvoor  ! Snel ! W11 is ongeveer alles wat je niet wil , die stond er op !

Effe geprobeerd , meteen er af gegooid , wat een bagger , op MS SURFACE .

 

Vr.Gr. Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...