Ga naar inhoud


Canal Digitaal klanttevredenheidsonderzoek


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik denk toch dat ze ontdekt hebben dat er wat "foute" vragen in staan, hoezo zou je anders ineens het onderzoek dicht gooien.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze willen natuurlijk graag weten of je wel kapitaalkrachtig genoeg bent om tot deze elite club te mogen behoren. En natuurlijk om de hoogte van de volgende prijsverhoging vast te stellen..

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote
100% CANAL+
Toutes les chaînes CANAL+ dans une seule offre ! Sans oublier l’intégralité du catalogue Apple TV+. L'Option TV PLUS est offerte pendant 2 mois puis est à 10€/mois, résiliable mensuellement
19,99€/mois pendant 12 mois, puis 32,99/mois
 
Alle CANAL+ zenders in één pakket! Plus de hele Apple TV+ catalogus. De TV PLUS-optie is 2 maanden gratis, daarna €10/maand, maandelijks opzegbaar.
19,99/maand voor 12 maanden, daarna €32,99/maand

 

 

ooit ergens ga je opzeggen

 

oneerlijke aanbiedingen moesten ook eens onder de loep van het ACM komen te liggen

https://www.acm.nl/nl

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tiens, en wat krijgen we vandaag :

Geachte abonnee,

Een paar dagen geleden vroegen we u deel te nemen aan een enquête voor TV-VLAANDEREN , om u en uw tevredenheid beter te leren kennen satisfaction.

Uw mening is erg belangrijk: het zal TV-VLAANDEREN in staat stellen om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.
Klik hier om de enquête te starten!

Als de link niet werkt, kopieer deze link dan en plak hem in de zoekbalk van uw browser:
https://eu5se.voxco.com/S2/?st=CQUntH%2FLSdIgCntgEOTWhr9jIUhBOGICx32nlByaSISvRptUOiYsJb4nQp431Fq2wtjiRXo8mw7tXf01tnCJKQ%3D%3D&p=85898190&lang=ne

U heeft de flexibiliteit om de vragenlijst op elk moment te pauzeren en verder te gaan wanneer het u uitkomt; uw antwoorden worden bewaard.

Indien u problemen heeft met het beantwoorden van deze vragenlijst, schrijf ons dan op het volgende adres: survey-canalplus@csa-mailing.eu 
Wij danken u bij voorbaat voor uw deelname en verzekeren u dat uw antwoorden met de grootste belangstelling zullen worden beoordeeld. 

CSA Team voor TV-VLAANDEREN

 

als zij denken dat ik op een link ga klikken die verwijst naar eu5se.voxco.com dan zijn ze eraan voor de moeite.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voxco staat bekend om je gegevens te bemachtigen/pikken op die manier en te verkopen.Krijg van andere merken ook die uitnodigingen soms zoals ik van UPS en DHL mails krijg als ik ergens iets koop.Simpel : nooit zulke links aanklikken zelfs al is het email adres nagenoeg hetzelfde als de originele.Willen ze een enquete dan moeten ze die maar op hun echte website zetten

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 5-12-2023 om 12:42, Mimisiku zei:

Ze willen natuurlijk graag weten of je wel kapitaalkrachtig genoeg bent om tot deze elite club te mogen behoren. En natuurlijk om de hoogte van de volgende prijsverhoging vast te stellen..

 

Opzeggen, als het niet snel goedkoper wordt wel, Ziggo is met enkel Digitale TV goedkoper kan je als voorbeeld noemen.

 

Inkomen op bijstandsnorm zetten, dan weten ze dat ze te veel abonnementskosten hanteren.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2024 om 00:48, Miauw zei:

 

Opzeggen, als het niet snel goedkoper wordt wel, Ziggo is met enkel Digitale TV goedkoper kan je als voorbeeld noemen.

...

Hoe kan je bij Ziggo (als nieuwe klant) nog een abonnement op alleen TV afsluiten?

Voor zover ik weet is dat altijd in combinatie met internet.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Alex1970 zei:

Hoe kan je bij Ziggo (als nieuwe klant) nog een abonnement op alleen TV afsluiten?

Voor zover ik weet is dat altijd in combinatie met internet.

 

Dat kan gewoon hoor:

 

https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv

 

Je kunt ook internet only nemen, dan krijg je er stiekem nog TV bij... want filters plaatsen ze daar toch niet. 

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan handig zijn als ik voor internet overstap op glasvezel, want ik wil DVB-C niet kwijt.

30 minuten geleden, Codx zei:

Je kunt ook internet only nemen, dan krijg je er stiekem nog TV bij... want filters plaatsen ze daar toch niet. 

Ja, dat wist ik wel en het TV signaal wegfilteren is inderdaad technisch niet te doen eigenlijk.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De relatie met het onderwerp is ondertussen ver te zoeken.

Terug on-topic a.u.b.

 

Canal Digitaal klanttevredenheidsonderzoek

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...