Ga naar inhoud


Canal+ Action


Mimisiku

Aanbevolen berichten


Bij mij ging die zender pas op 6 december open terwijl ik de witte ci+module gebruik.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, AEO zei:

Hier gaat de zender niet open, kijk ik op lyngsat, en dan zie ik Viaccess en Nagravision. Tja, met mijn Mediaguard gaat dat ook niet. Ik zocht contact met CD, en dan vragen ze of je ook de zenders op kanaal 44 en 122 wil controleren. Dat zegt mij niets, want ik denk in satellietfrequenties. Er werd mij meerdere keren naar woonadres en postcode gevraagd. Ik heb ze uitgelegd dat er geen Mediaguard aanwezig is. Vervolgens vragen ze om NPO 1 een uur lang in te schakelen. Vraag me af of ze het zelf nog wel snappen. Want na een uur is er niets veranderd.

Hoi @AEO

Kan er een CI module in je ontvanger, of wil je niet met een module werken?

Van "mapping" heb ik geen verstand;

Ik vind het een leuke zender, doet me denken aan ActionNow! Die CDS jaren geleden uitzond.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...