Ga naar inhoud


Canal+ Action


Mimisiku

Aanbevolen berichten

Ingeladen via FastScan.. Uiteraard zónder Seca codering, alleen Viaccess en Nagra..

 

 

IMG_2348.jpeg

IMG_2349.jpeg

IMG_2350.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Maar zoals al eerder opgemerkt met mapping te bekijken met een softcam en seca kaart in de lezer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet geprobeerd.. Mijn (leen) kaart draait in native Nagra

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender is is ook toegevoegd aan itv van Canal Digitaal en dochter online.nl alsmede de streamingdienst. Wat ik mij afvraag is wat deze zender en dienst toevoegen. Canal Digitaal heeft al Film1 in bezit. het lijkt mij logischer om Film1 te hernoemen naar canal+ als deze naam zo graag willen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 minuten geleden, Satterdam zei:

Canal Digitaal heeft al Film1 in bezit.

Eh, Film 1 is eigendom van Sony pictures.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, inderdaad.😮

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mimisiku zei:

Ingeladen via FastScan.. Uiteraard zónder Seca codering, alleen Viaccess en Nagra..

 

 

IMG_2348.jpeg

IMG_2349.jpeg

IMG_2350.jpeg

Is ook te bekijken op de app van canaldigitaal,  ook voor deze die geen abonnement hebben op film1. Zit in het  pakket rijk waar ook filmbox HD in zit 

aangepast door chukky2
Iets meer bij gezet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zo'n nieuwe filmzender, maar als het de "kwaliteitsfilms" van de komende dagen blijft handhaven zullen wij er niet veel naar kijken.

 

Waar ik me wel aan erger is de mailing die rondgaat, alsmede de popup in de app dat alle abonnees gratis gebruik kunnen maken van de streamingdiensten. Nou alle... niet dus. Heb je het Riant pakket dan moet je overstappen naar een duurder pakket waar de canal+ on demand al lange tijd in zat. Dus behalve een filmzender vernadert er voor de satellietkijker geen ene moer, ondanks het leuke cadeautje wat gebakken lucht blijkt te zijn

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
20 uren geleden, ceesv zei:

 

1_0_1_17CF_C82_3_EB0000_0_0_0.jpg

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Niet omdat ik suf ben van vacatures kijken, maar Canal+ staat toch als Franse Provider op 19,2 Oost, waar ik het ook beter zou kunnen ontvangen :whistle:

Dat ze die dan op de 23,5 erbij douwen , crazy.

 

Zijn niet dezelfde zenders, bovendien er is ook een canal+ action voor de Tsjechische markt zo te zien op 23,5 oost maar die heeft geen NL soundtrack en andere coderingen.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat maar - oplossing gevonden : stommen oscam resetten ........ had daar eerder moeten aan denken

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te laag pakket op je kaart?

Lijntje wat de zender nog niet doorgeeft?

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...