Ga naar inhoud


Canal+ Action


Mimisiku

Aanbevolen berichten


17 uren geleden, Giant2000 zei:

Leuk zo'n nieuwe filmzender, maar als het de "kwaliteitsfilms" van de komende dagen blijft handhaven zullen wij er niet veel naar kijken.

 

Waar ik me wel aan erger is de mailing die rondgaat, alsmede de popup in de app dat alle abonnees gratis gebruik kunnen maken van de streamingdiensten. Nou alle... niet dus. Heb je het Riant pakket dan moet je overstappen naar een duurder pakket waar de canal+ on demand al lange tijd in zat. Dus behalve een filmzender vernadert er voor de satellietkijker geen ene moer, ondanks het leuke cadeautje wat gebakken lucht blijkt te zijn

Ik krijg een bericht van Canal Digitaal dat alle abonnees toegang krijgen, ook Riant. Ze zijn aan het uitzoeken hoe het kan dat we geen toegang hebben, maar we krijgen het cadeautje toch dus

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik m nog niet, maar sinds vandaag wel.

Ik gebruik de witte CI-module van CDS.

Wat de nieuwe naam is van mijn pakket is weet ik niet, ik had vroeger het Basis pakket.

 

Ik denk dat het cadeautje de witte CI-module zal zijn, maar dat is speculatie van mij.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, D-box zei:

Gisteren had ik m nog niet, maar sinds vandaag wel.

 

Hier bedoelde ik die zender mee, die module heb ik al jaren.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Penthe zei:

Als ik het aanbod bekijk bij CD van deze zender heb je er niet zoveel aan, ik in ieder geval niet. De blockbusters van heden dagen zijn al niet veel meer laat staan B films en series.

Ja, smaken verschillen.

Ik herinner me nog goed de zender ActionNow! die CDS broadcaste, volgens mij waren dat allemaal B films, maar ik vond het geweldig.

Maar ik denk dat Penthe gelijk heeft;  het zullen wel B films zijn.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat de zender niet open, kijk ik op lyngsat, en dan zie ik Viaccess en Nagravision. Tja, met mijn Mediaguard gaat dat ook niet. Ik zocht contact met CD, en dan vragen ze of je ook de zenders op kanaal 44 en 122 wil controleren. Dat zegt mij niets, want ik denk in satellietfrequenties. Er werd mij meerdere keren naar woonadres en postcode gevraagd. Ik heb ze uitgelegd dat er geen Mediaguard aanwezig is. Vervolgens vragen ze om NPO 1 een uur lang in te schakelen. Vraag me af of ze het zelf nog wel snappen. Want na een uur is er niets veranderd.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een softcam en mapping werkt het wel.

Anders zal je een wit ci module moeten gebruiken.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender een uur op 1 zetten is net zoiets als de systeembeheerder die bij elk probleem zegt de computer opnieuw op te starten en indien nodig nog een paar keer opnieuw op te starten. Ik had gisteren een medewerker van CD die me aanraadde de app op NPO 1 een uur aan te laten. Jaja...

  • Haha 4

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...