Ga naar inhoud


veroudering soft close geleiders


boudeman

Aanbevolen berichten

De laden in onze keuken hebben soft close geleiders, d.w.z. dat ze zichzelf zachtjes dichttrekken.
Na 18 jaren gebruik functioneert dat bij sommige laden niet meer goed. Je moet deze laden over een zekere weerstand heen duwen, voordat ze sluiten.

 

Vraag: is hier op eenvoudige wijze nog wat te verbeteren?

 

Vervanging is geen optie, want over paar maanden gaan we verhuizen en is het een probleem(pje) voor de nieuwe eigenaren. die wellicht ook een nieuwe keuken gaan installeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@minplus, dat is meestal het geval. Maar niet altijd, want als ze goed doordacht zijn en mooie materialen gebruikt werden (tijdloos wit) dan wil men nog wel afzien van sloop en nieuwe keukens plaatsen. En door de enorm hoge prijzen op het moment is het budget meestal niet toereikend voor een nieuwe.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, bij mij gaat een 18 jaar oude keuken er toch echt uit. Mooi moment om de hele keuken op te frissen.                                                                         

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Psychosammie zei:

Nou, bij mij gaat een 18 jaar oude keuken er toch echt uit. Mooi moment om de hele keuken op te frissen.                                                                         

Lekker "duurzaam"🤮

😁

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk iemand die uit de bouwsector komende bevestigd dat wij veel teveel rommel maken / produceren.

En vooral die kut woon inrichtingsprogramma's op tv.

Bouw je rommel, dan wil iemand anders die rommel natuurlijk afbreken en iets anders ervoor in de plaats.

Opfrissen of opleuken of eens een spons en zeemleren lap erdoor kan ook.

 

geloof je makelaar nooit

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een keuken is een persoonlijk object, daar heeft iedereen een andere smaak.

 

Je gaat niet afdwingen dat men de persoonlijke smaak opoffert aan een imaginair probleem.

 

Vooral wanneer al die moraalregels alleen maar voor burgers blijken te gelden.

De energie minister die propageert dat wij niet mogen vliegen, maar zelf gedurende de kerstdagen naar Patagonië vliegt en daar ook nog uitgebreid verslag over doet op de sociale media.

 

De kan je weerstand verwachten.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Althans is het wel zo dat "de Frankfurter Küche" als resultaat van het Bauhaus een internationale standaard werd in onze kleine woningen. Totdat de Amerikaanse keuken natuurlijk voor de beter verdienenden weer het voorbeeld werd in de 70ties.

 

Met het woning tekort en de kosten van die paar kastjes is ook repaint of folieëren een veel slimmere optie.

 

Ik heb overigens nog leuk geld kunnen krijgen voor de klassieke Bruynzeel keuken toen ik zelf ging verbouwen in mijn appartement. Is dus hergebruikt geworden. Niemand dwingt, maar er wordt veel nonsens verkocht door de keukendesigner (keukenboer 😛 )

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de VS worden vaak alleen de deuren vervangen. Het blad blijft meestal liggen. 

Maar als je de indeling wilt veranderen , tja dan is er weinig keus waarschijnlijk...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Tonskidutch zei:

is ook repaint of folieëren een veel slimmere optie.

 

Je kan een oud wijf wel een facelift geven maar je blijft zien dat het een oud wijf met een facelift is.

 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...