Ga naar inhoud


SBS9 wordt Viaplay TV


zeeteefje

Aanbevolen berichten

Het lijkt een 1 april grap, maar is het niet.

"Talpa Network krijgt toegang tot een selectie van het sportaanbod uit het portfolio van Viaplay en gaat dit uitzenden op het huidige SBS9 dat per 5 april aanstaande verdergaat onder de naam Viaplay TV. Naast Formule 1, darts van de Professional Darts Corporation (PDC) en voetbalwedstrijden uit de Engelse Premier League en Duitse Bundesliga blijven internationale series en films, en entertainment van eigen bodem, te zien op Viaplay TV. De gezamenlijke intentie van Talpa Network en Viaplay Group is om het sportaanbod op Viaplay TV in de nabije toekomst te vergroten."

 

Viaplay TV gaat de F1 races overigens niet live uitzenden. Het lijkt me de laatste stuiptrekking van Viaplay in Nederland om nog wat geld te ontvangen voordat ze de F1 rechten kwijt raken in 2025.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gelukkig, de reclame onderbrekingen zullen blijven bestaan.

 

Toch maar bij F1TV Pro blijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Oh heb ik geluk dan met Ziggo... 😁

Ja., je bent een enorme bofkont om deze prachtzender in HD te kunnen volgen

  • Haha 4

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er natuurlijk om wie de F1 rechten krijgt na 2024.

Wanneer dit Ziggo gaat worden lijkt het me voor Viaplee een laatste weg om de kosten zo min mogelijk in het rood te laten eindigen.

Wanneer Viaplee de F1 rechten niet behoud is dit waarschijnlijk de doodsteek voor dit bedrijf in Nederland en zeker gezien de prijs die je nog eens moet betalen om via een stream de beelden op je tv te laten komen, probeer dit de oudere generatie maar eens bij te brengen, mij is het helaas niet gelukt, die vinden dat namelijk moeilijk omdat ze al meer dan 40 jaar gewend zijn om op een knop een cijfer combinatie in te drukken om een zender te kunnen bekijken.

 

SBS9 wat wordt omgedoopt in Viaspeel sport, dus weer Engels en Duits voetbal, daar kijk ik wel naar uit zolang ik maar niets extra's ervoor hoef te betalen......🙃 en mijn schoonvader van 82 krijg ik dat wel uitgelegd waar dat zit op zijn tv.😀

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...