Ga naar inhoud


SBS9 wordt Viaplay TV


zeeteefje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Viaplay / SBS 9 heeft nog steeds geen verbinding.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Penthe zei:

2 a 3x per uur? Wat eet jij?

 

Wie zegt dat dit altijd eten is ? Er zijn zoveel mogelijkheden. Sanitaire stop, iets drinken, de hond uit laten, eens zappen naar voetbal of wielrennen , het programma blaadje doorlichten ene enz.....    bovendien een gehele middag stil zitten is niet gezond.

23 uren geleden, Tonskidutch zei:

ik heb een timeshift knop op m'n Ultimo4K :P

ik kijk via module in tv en die pauze heb ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, astro iris zei:

Wie zegt dat dit altijd eten is ? Er zijn zoveel mogelijkheden. Sanitaire stop, iets drinken, de hond uit laten, eens zappen naar voetbal of wielrennen , het programma blaadje doorlichten ene enz.....    bovendien een gehele middag stil zitten is niet gezond.

ik kijk via module in tv en die pauze heb ik niet.

Nou een hond uitlaten(in mijn geval honden) duurt echt wel langer dan een reclame blok, drinken kun je tijdens het tv kijken. Zappen doet ik zelden het is toch overal troep. Maar ben het voledig met jou eens dat je moet blijven bewegen, dat doet ik dan ook zoveel als mogelijk.

 

Maargoed als ik een film zit te kijken en deze wordt zeg maar 12 minuten onderbroken ben ik er gelijk klaar mee en ben ik allang andere dingen aan het doen en volg de rest van de film niet meer ik zat immers in het verhaal en wordt er pardoes uitgehaald door een rits nutteloze reclames.

 

Zodra ze voetbal tijdens de wedstrijd gaan onderbreken ben ik daar ook gelijk klaar mee. Zo ben ik ook gestopt met Darts kijken. F1 kijk ik zo en zo al niet te saai voor mij zelfde als wielrennen daar val ik ook mee in slaap. Verwacht op ex sbs9 Viaplee in de komende tijd dan ook dat de reclame blokken zeer irritant flink zullen oplopen er moet toch weer ergens extra geld vandaan komen. Reclames worden ongevraagd door je strot geduwd, ik zit er niet op te wachten en vind ze zwaar irritant.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Penthe zei:

Verwacht op ex sbs9 Viaplee in de komende tijd dan ook dat de reclame blokken zeer irritant flink zullen oplopen er moet toch weer ergens extra geld vandaan komen

Sterker nog, naar verwachting komt er ook op de Viaplay streaming dienst reklame.  Hoe precies is nog niet bekend, maar ik reken er op dat de huidige abonnementen reklame krijgen en dat je extra moet betalen zonder reklame. Ze hebben nu al 20% minder abonnees dan vorig jaar, en ze maken vanaf volgend jaar veel meer kosten alleen al voor de F1 rechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2024 om 12:53, Penthe zei:

Nou een hond uitlaten(in mijn geval honden) duurt echt wel langer dan een reclame blok, drinken kun je tijdens het tv kijken. Zappen doet ik zelden het is toch overal troep. Maar ben het voledig met jou eens dat je moet blijven bewegen, dat doet ik dan ook zoveel als mogelijk.

 

Maargoed als ik een film zit te kijken en deze wordt zeg maar 12 minuten onderbroken ben ik er gelijk klaar mee en ben ik allang andere dingen aan het doen en volg de rest van de film niet meer ik zat immers in het verhaal en wordt er pardoes uitgehaald door een rits nutteloze reclames.

 

Zodra ze voetbal tijdens de wedstrijd gaan onderbreken ben ik daar ook gelijk klaar mee. Zo ben ik ook gestopt met Darts kijken. F1 kijk ik zo en zo al niet te saai voor mij zelfde als wielrennen daar val ik ook mee in slaap. Verwacht op ex sbs9 Viaplee in de komende tijd dan ook dat de reclame blokken zeer irritant flink zullen oplopen er moet toch weer ergens extra geld vandaan komen. Reclames worden ongevraagd door je strot geduwd, ik zit er niet op te wachten en vind ze zwaar irritant.

 

 

Tja dan zijn we met onze mening over reclame totaal verschillend. Voor mij zijn reclames een goed gekomen afwisseling om eens uit de zetel te springen. 12 minuten lage reclame ,kan ik niet bevestigen, want ik ben vaak te laat na reclame terug in de zetel voor tv. Zo zie je maar, elk zijn ding zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...