Ga naar inhoud


Telenet verhoogt weeral de prijzen


Aanbevolen berichten

Hi,

Telenet gaat in juni zijn prijzen met 3,5% verhogen. Bepaalde abonnementen zijn bijna 3€ duurder.

Ze zijn dan verwonderd, dat er zoveel Kabelknippers zijn en dat mensen alternatieven gaan opzoeken.

Niet goed te praten, maar met de prijzen altijd maar te verhogen  gaan mensen via illegale iptv gaan kijken.

Zal wel aan mij liggen, maar tot 120€ voor mobiel,vast internet en tv, vindt ik ten alle tijden veel te veel.

En wat zie je eigenlijk nog???

Reclame die ze af en toe onderbreken voor een straaltje programma.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


En andere providers doen dit ook niet of de nutsbedrijven, alles slaat op met de spil index dat ook verhoogd telkens.

M7/canal+ volgt ook nog wel en daar zie je nog meer reclame dan programma’s op de rtl zenders en sbs.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Reclame die ze af en toe onderbreken voor een straaltje programma.

Waarbij de reclame dan ook nog beter van kwaliteit is dan het programma

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dit begint wel stilaan de spuigaten uit te lopen. Als je iet of wat fatsoenlijk internet hebt, een mobiel abonnement+tv betaal je straks maandelijks +120€. 

Vorig jaar was het op het randje, maar dit jaar is het er bij mij toch ook over. 

Je moet ook weten dat er nog steeds problemen zijn op hun klantendienst naar aanleiding van software-issues en hun mobiel bereik is niks waard.

Vast internet en televisie zijn op en top stabiel mits je kabelaansluiting goed is, dat moet ook gezegd worden.

 

Wat mij persoonlijk nog het meeste ergert: wij zijn hier reeds 16 jaar onafgebroken klant bij Telenet. Kijk je op hun website bulkt dat uit van promo's. Natuurlijk voor nieuwe klanten. Behalve prijsstijgingen krijgen bestaande klanten NIKS. 

Het zou misschien eens een tip kunnen zijn voor de marketing om daar eens iets mee te doen.

 

@_Bartje_: de benzine wordt ook altijd maar duurder, maar als je op één bepaalde rit 5 tankstations tegenkomt die in principe hetzelfde product leveren, dan vermoed ik toch dat jij gaat tanken op de plek die de brandstof als goedkoopste levert...

  • Like 1

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Kijk ik zoek op telenet en krijg toch bovenaan de odido en dat is geen typfout.

 

 

Screenshot_1.png.78dc7ee8efb8b7bf85f090f68a02e454.png.

 

 

 

Ja omdat jij in Nederland woont wordt jou Odido door de strot geduwd.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, omdat Odido extra betaalt aan Google om als eerste op de lijst te verschijnen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Eh, omdat Odido extra betaalt aan Google om als eerste op de lijst te verschijnen?

Nee, toch niet. Als ik zoek op telenet dan is de eerste hit ook telenet.be.

Zal vast aan de instelling liggen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2024 om 12:04, RaveMaus zei:

Maar dit begint wel stilaan de spuigaten uit te lopen. Als je iet of wat fatsoenlijk internet hebt, een mobiel abonnement+tv betaal je straks maandelijks +120€. 

Vorig jaar was het op het randje, maar dit jaar is het er bij mij toch ook over. 

Je moet ook weten dat er nog steeds problemen zijn op hun klantendienst naar aanleiding van software-issues en hun mobiel bereik is niks waard.

Vast internet en televisie zijn op en top stabiel mits je kabelaansluiting goed is, dat moet ook gezegd worden.

 

Wat mij persoonlijk nog het meeste ergert: wij zijn hier reeds 16 jaar onafgebroken klant bij Telenet. Kijk je op hun website bulkt dat uit van promo's. Natuurlijk voor nieuwe klanten. Behalve prijsstijgingen krijgen bestaande klanten NIKS. 

Het zou misschien eens een tip kunnen zijn voor de marketing om daar eens iets mee te doen.

 

@_Bartje_: de benzine wordt ook altijd maar duurder, maar als je op één bepaalde rit 5 tankstations tegenkomt die in principe hetzelfde product leveren, dan vermoed ik toch dat jij gaat tanken op de plek die de brandstof als goedkoopste levert...

Het nadeel is dat Telenet veruit de stabielste provider is op veel plaatsen. Proximus is hier nog een drama, fiber ja ooit.

Orange is afhankelijk van Telenet, gebeurd er iets kan het lang duren. 

En bovenstaande verhogen ook allemaal hun prijzen. Je hebt dus gewoon geen keus als je deftig internet wilt.

Ik heb enkel internet en gsm van telenet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, _Bartje_ zei:

Het nadeel is dat Telenet veruit de stabielste provider is op veel plaatsen. Proximus is hier nog een drama, fiber ja ooit.

Orange is afhankelijk van Telenet, gebeurd er iets kan het lang duren. 

 

Proximus kan ik boeken van schrijven. Ik werk in een elektrozaak en doe dienst na verkoop aan huis. Met Proximus maak ik wat mee...

 

Ik kan het alleen maar beamen dat Telenet inderdaad op internet en tv gebied erg stabiel werkt. Het is natuurlijk snel getest. Een aparte router doet het werk hier. Als ik straks Orange aansluit en het hapert wat vaak, dan zal het snel opnieuw Telenet zijn. Doe ik nog profijt, want voor nieuwe klanten geven ze korting 😈.

Heb toch wel enkele kennissen die inmiddels ook overgeschakeld zijn. Behalve hun rekening merken ze geen verschil. Het enige probleem: de klantendienst van Orange zuigt verschrikkelijk. Hopelijk niet vaak nodig.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

T-Mobile zuigde ook bleek uit Nederlands klantenonderzoek, maar geef het ding een nieuwe naam en er is plots algeheel geheugenverlies bij consumenten.

Net als Facbook en nu Meta. We wachten nu nog op Elon Musk en zijn nieuwe naam voor X. Misschien Pump?

 

Overstappen is altijd een kwestie van alle voorwaarden lezen en dus kennen, als ook waarom je overstapt! Beter of goedkoper?

 

Pacific AM

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, RaveMaus zei:

 

Proximus kan ik boeken van schrijven. Ik werk in een elektrozaak en doe dienst na verkoop aan huis. Met Proximus maak ik wat mee...

 

Ik kan het alleen maar beamen dat Telenet inderdaad op internet en tv gebied erg stabiel werkt. Het is natuurlijk snel getest. Een aparte router doet het werk hier. Als ik straks Orange aansluit en het hapert wat vaak, dan zal het snel opnieuw Telenet zijn. Doe ik nog profijt, want voor nieuwe klanten geven ze korting 😈.

Heb toch wel enkele kennissen die inmiddels ook overgeschakeld zijn. Behalve hun rekening merken ze geen verschil. Het enige probleem: de klantendienst van Orange zuigt verschrikkelijk. Hopelijk niet vaak nodig.

Je moet ook wat geluk hebben bij een provider, ik zit bij Mobile Vikings dat 30€ goedkoper is voor mij en heb fiber en al enkele maanden nog niks van last gehad, werkt stabieler dan Telenet en er is geen snelheidsvermindering in de avond uren wat bij Telenet wel gebeurt. Ik wil geen Telenet meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...