Mojo Geplaatst: vrijdag om 22:44 Geplaatst: vrijdag om 22:44 4 uren geleden, Codx zei: ja maak er maar grapjes over maar het familie/rijk pakket bestaat nog maar uit 5 zenders waarvan er volgens mij nog 2 naar het basis pakket (riant) zouden vertrekken, dan heb je er nog maar 3 over zelfs. Entertainment pakket (royaal), 7 zenders nog maar waarvan 3,5 erotiek zenders. Kortom waar betaald men voor.... . Je moet eens proberen om je abonnement te downgraden via canaldigitaal.nl. No fucking way mogelijk You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
OFDM Geplaatst: gisteren om 08:52 Geplaatst: gisteren om 08:52 14 uren geleden, Codx zei: ja maak er maar grapjes over maar het familie/rijk pakket bestaat nog maar uit 5 zenders waarvan er volgens mij nog 2 naar het basis pakket (riant) zouden vertrekken, dan heb je er nog maar 3 over zelfs. Entertainment pakket (royaal), 7 zenders nog maar waarvan 3,5 erotiek zenders. Kortom waar betaald men voor.... . Het is wat het is. Geleidelijk minder satelliet klanten maar de transponderhuur blijft gelijk. Of de prijs verhogen of de content krimpen om geld te besparen. Dat de duurdere pakketten dan steeds minder meerwaarde bieden is een logisch gevolg. Een groter probleem is dit: 10 uren geleden, Mojo zei: Je moet eens proberen om je abonnement te downgraden via canaldigitaal.nl. No fucking way mogelijk Als je contract vrij bent moet dat toch wettelijk kunnen? Dat ze drempels opwerpen klinkt bekend maar misschien een belletje of email? Dreigen met helemaal te stoppen?
view Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Op 30-1-2026 om 23:44, Mojo zei: Je moet eens proberen om je abonnement te downgraden via canaldigitaal.nl. No fucking way mogelijk Inderdaad, via de website niet mogelijk. Wel upgraden. Ik heb de neus vol van om extra voor iets te betalen wat alleen maar minder wordt. Dan is het Riant pakket meer dan genoeg voor mij. Mijn probleem is dat ik niets stream. Misschien ouderwets maar ik kijk alleen via satelliet. Dus het kleinste pakket is dan meer dan genoeg.
OFDM Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Snel te vinden met Google. De Autoriteit Consument & Markt | ACM onderzoekt actief drempels die telecomaanbieders opwerpen bij het wijzigen of opzeggen van abonnementen (downgraden). Het is verboden om consumenten te dwingen tot telefonisch opzeggen, aldus Tweakers. Consumenten moeten via dezelfde weg kunnen downgraden als waarop ze het abonnement afsloten. Belangrijke punten over abonnement downgrades en opzeggingen: Opzegmethode: Bedrijven mogen het niet moeilijker maken om op te zeggen dan om een abonnement aan te gaan. Telefonische verplichtingen worden als een onterechte drempel gezien. Wettelijke regels: Na de initiële looptijd (vaak 1 of 2 jaar) is de opzegtermijn maximaal 1 maand. Stilzwijgende verlenging: Na de eerste contractperiode mag een abonnement niet stilzwijgend voor lange tijd worden verlengd; het wordt dan maandelijks opzegbaar. Misleidende praktijken: De ACM roept op om misleidende verkoop en te hoge drempels bij wijzigingen te melden, bijvoorbeeld via ConsuWijzer. Consumenten die hinder ondervinden bij het downgraden van hun abonnement kunnen dit melden bij de ACM.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen