minplus Geplaatst: zondag om 14:30 Geplaatst: zondag om 14:30 😂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 08:16 Geplaatst: woensdag om 08:16 https://nos.nl/artikel/2565517-trump-viert-in-michigan-100-dagen-trump-en-claimt-successen Hij heeft meer verstand van interest rates / rente dan de directeur van de FED. 🤣 Ja misschien hoe je ze onwetmatig kunt beïnvloeden? We Have All The Time In The World (toen men dacht dat alles nog goed was) Louis Armstrong
minplus Geplaatst: woensdag om 15:25 Geplaatst: woensdag om 15:25 De randdebiel denkt gelooft het echt.🤐 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
dutchandrew Geplaatst: woensdag om 15:28 Geplaatst: woensdag om 15:28 https://opiniez.com/2025/04/28/trump-voert-deconstructie-wereldhandel-vastberaden-uit/raymondpeil/
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 07:23 Geplaatst: gisteren om 07:23 https://nos.nl/artikel/2565619-vervuilende-auto-met-buitenlands-kenteken-lastiger-te-beboeten-in-uitstootvrije-zone dit is toch niks nieuws, ook snelheidsovertredingen en dus boetes werden zelden ingevorderd hebben ze niets geleerd? We Have All The Time In The World (toen men dacht dat alles nog goed was) Louis Armstrong
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:21 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 08:21 Ik lees in het artikel, dat ik met mijn kentekenplaat niets te vrezen heb.🫠 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:40 Geplaatst: gisteren om 08:40 Hoezo heb je een Duitse kenteken plaat? Het is uiterst vreemd om te lezen dat men in de EU nog steeds met ongedocumenteerde kenteken platen kan rondreizen qua uitstoot. We Have All The Time In The World (toen men dacht dat alles nog goed was) Louis Armstrong
Mojo Geplaatst: gisteren om 11:12 Geplaatst: gisteren om 11:12 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Hoezo heb je een Duitse kenteken plaat? Het is uiterst vreemd om te lezen dat men in de EU nog steeds met ongedocumenteerde kenteken platen kan rondreizen qua uitstoot. Dat ongedocumenteerde lees ik niet in het artikel You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 11:18 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 11:18 Duitsers geven alleen informatie wanneer een strafbaar feit is begaan. Bij de milieu zone heeft nederland de gegevens van de wagen nodig om de overtreding te constateren. En daar werken de duitsers niet aan mee. Ik heb inderdaad een wit nummerbord met zwarte tekens. Als Europeaan heb ik in meerdere landen mijn voeten in de aarde. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden https://nos.nl/artikel/2565742-duitse-inlichtingendienst-afd-extremistisch-en-bedreiging-voor-democratie kijk aan, ik heb al heel wat ervaring ermee gehad. Knokploegen in diverse Saksische steden en dorpen lopen er rond waar je beter een heel grote boog omheen kunt trekken als bezoeker. Dat wat er uitzichtloos aan is, dat ze zich zelf minderwaardig voelen in Duitsland. Te veel USSR doctrine. We Have All The Time In The World (toen men dacht dat alles nog goed was) Louis Armstrong
gerrit B Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 22 uren geleden, ceesv zei: Duitsers geven alleen informatie wanneer een strafbaar feit is begaan. Bij de milieu zone heeft nederland de gegevens van de wagen nodig om de overtreding te constateren. En daar werken de duitsers niet aan mee. Ik heb inderdaad een wit nummerbord met zwarte tekens. toch eens wat zwart/witte nummerborden zien te regelen😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen