Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:
10 uren geleden, ceesv zei:

Zojuist heeft de politie bevestigd dat Jeffrey, Emma en hun vader zijn aangetroffen in de auto die vannacht uit het water is gehaald.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Triest hoe een vader zijn kinderen mee in de dood neemt.

Onbegrijpelijk !! We zullen helaas nooit weten waarom !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
10 minuten geleden, cookie monster zei:

Onbegrijpelijk !! We zullen helaas nooit weten waarom !!

Toch wel. Er is een afscheidsbrief.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Er is veel te doen om privacy die niet publiek hoort te worden verteld, maar ik kan me een en ander wel voorstellen van zo iemand die dat soort dingen doet.

Heel belangrijk is dat iemand hulp moest krijgen en niet kreeg.

Take It Easy

Eagles

Geplaatst:

Dat je zelfmoord pleegt, los van al dan niet gekregen hulp want soms helpt hulp ook echt niet, OK.

Dat je een paar onschuldige kinderen vermoordt, nee, niet OK, dan ben je gewoon tuig van het ergste soort voor mij.

Daar heb ik geen enkel begrip voor.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

• Moderator
Geplaatst:

De situatie voor blanke boeren in ZA is "ongezond" te noemen, ze zijn hun leven niet zeker.

Daar heeft Trump zeker een punt.

Ik heb ooit een zakenrelatie uit Johannesburg thuis op bezoek gehad, die verbaasde zich in Nederland over spelende kinderen op straat en geen tralies voor de ramen van je huis.

Zuid Afrika gaat Zimbabwe achterna, waar in de jaren 90 alle blanke boeren vermoord werden of op de vlucht sloegen, waarna er geen eten meer geproduceerd werd.

Trump heeft een punt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...