gerrit B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Hier een linkje zodat je het nog een keer kunt bekijken en ga dan maar naar rond de 30 minuten. WNL op zondag 22 juni 9 uren geleden aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik weet van nabij dat gevluchte Iraniërs in Nederland zich niet veilig voelden vanwege de lange arm van dat zogenaamd religieuze regime. En dan heb ik het over twintig jaar geleden. Iraniërs zijn over de hele wereld, weggevlucht van die idiote hoogbejaarden die zich Raad van Hoeders noemen. Zoals gewoonlijk weer een naamgeving die diametraal staat tegenover wat ze daadwerkelijk uitvreten: het eigen volk in de klem houden en lynchen. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Gevluchte Iraniërs zijn nog steeds nergens veilig voor het ayatollah tuig. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 44 minuten geleden, Eduard07 zei: diametraal Ik vind viaduct al zo’n moeilijk woord. Stay delulu !
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 45 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik vind viaduct al zo’n moeilijk woord. Volhouden. Geheugentraining helpt bewezen tegen dementie.🤓 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
D.Quijote Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden @Drs. IJzerbout Ik vind viaduct al zo’n moeilijk woord Why a duck, why a no chicken M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik vind viaduct al zo’n moeilijk woord. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen