gerrit B Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Ik zou zeggen ga eens uitzoeken wat er geproduceerd wordt in Gaza en hoe de werkloosheid daar is. Dan kan er wel gezegd worden "ze kunnen ook niets doordat er niets mogelijk is" maar die muur is pas in 2002 gebouwd, in de 50 jaar daarvoor was er geen muur maar is er ook niets/weinig gedaan om de eigen broek op te kunnen houden en is er alleen maar geld in gepompt. En denk dat er geen geheimen over zijn wat de reden is waarom die muur door Israël is gebouwd en waarom er een blokkade vanaf zee is gekomen en dat is zeker niet gedaan omdat ze dat zo leuk vonden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 10 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Als er een 7 meter hoge betonnen muur staat, omheen Gaza en de Westbank, is er geen enkele economie mogelijk om "de eigen broek op te houden". Dat besef je toch wel hoop ik. Voor de inval werkte een gedeelte van de Gazanen in Israël. Tonski, je vergeet de grensmuur tussen Egypte en Gaza. Na het conflict in de Gazastrook 2008-2009 begon Egypte met de bouw van een hoge stalen muur op de grens, die tot ruim 18 meter onder de grond reikte om smokkel tegen te gaan. Na gewelddadigheden in Egypte in 2013 werd de belangrijkste grensovergang van Rafah voor onbepaalde tijd door Egypte gesloten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
AEO Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Tonskidutch, je vergeet dat die muur om Gaza niet alleen aan Israël grenst maar ook aan Egypte. Als alle hulp die Gaza vanaf het begin heeft gekregen goed was besteed, dan had Gaza een Singapore aan de Middellandse Zee kunnen zijn. Maar nee, i.p.v. het gebied vreedzaam te ontwikkelen, werd alles besteed aan wapens en terreurtunnels. Al de oorlogen tussen Gaza en Israël werden door Gaza begonnen, en by the way, de bevolking is niet zo onschuldig als je denkt. Als er in Israël doden vielen bij een aanslag, ging de bevolking in Gaza dat uitbundig vieren. Bij de terreurinvasie van 7 oktober 2023 trokken duizenden burgers mee in het kielzog van de Hamasterroristen, en ze deden volop mee aan de massamoorden in Israël! Het is voor mij in ieder geval volstrekt duidelijk. Israël is een legale staat die telkens wordt aangevallen door een terreurregime, dat uitgebreid steun ontvangt van terreurstaat Iran. De zich Palestijnen noemende Arabieren zijn voor een groot deel afkomstig uit andere delen van het Midden-Oosten, dat heb ik in een vorige reaktie d.m.v. een link laten zien. Dit hele conflict gaat om de eigenaar, die door dieven wordt aangevallen, en die terugslaat, want de Joden wonen er al duizenden jaren. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen