gerrit B Geplaatst: vrijdag om 11:51 Geplaatst: vrijdag om 11:51 Dat kan wel want je zit heel snel ver boven de 100, maar dan lopen de boetes ook op en dat gaat zeker niet gebeuren. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
dutchandrew Geplaatst: vrijdag om 13:05 Geplaatst: vrijdag om 13:05 https://www.tonverlind.com/post/wie-beschermt-de-samenleving-tegen-de-rechten-van-het-individu
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 06:41 Geplaatst: zaterdag om 06:41 https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6365815/trump-en-poetin-in-alaska-vol-lof-over-elkaar-maar-oekraine-afspraken-blijven-uit.html#nujij Tot nu toe heeft Trump de VS alleen maar verzwakt en voor de rest in een half jaar tijd een hoop kapot gemaakt en veel onrust en bende veroorzaakt. Hoezo "Nobelprijs voor de Vrede"? Ruzie met iedereen behalve met oorlogsmisdadigers zoals Poetin. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 07:20 Geplaatst: zaterdag om 07:20 https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/flitsapps-machteloos-tegen-leger-van-300-volstrekt-onopvallende-radarautos-in-frankrijk/ Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
mereltje Geplaatst: zaterdag om 12:09 Geplaatst: zaterdag om 12:09 Op 14-8-2025 om 17:54, gerrit B zei: De zomer van 1976 Toen stond de veluwe in brand , heb ik dagen staan te blussen ♒ Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Dat van dat blussen snap ik niet. Nu ook met alle branden in Spanje en Frankrijk. Eerst sturen ze er een paar man naar toe die met toch vrij beperkte middelen de brand moeten zien te blussen en erger voorkomen. Lukt dat niet dan sturen ze er wat meer mensen naar toe en worden er blustoestellen ingezet. Lukt dat ook niet en loopt alles uit de hand dan gaan ze de buurlanden vragen om hulp. In alleen Spanje is er dit jaar al 1570 km2 aan bos in vlammen opgegaan Bij het verbranden van 1km2 bos komt er ongeveer 50.000 ton aan CO2 vrij dus alleen in Spanje dit jaar al 78,5 miljoen ton ofwel 78.500.000.000 Kg aan CO2. Als die CO2 dan zo'n gigantische opwarming van de aarde geeft waarom wordt er dan niet meteen adequaat ingegrepen om die bosbranden te bestrijden? Nu legt men bedrijven en huishoudens flinke belastingen op om de CO2 uitstoot te beperken maar laat men zo'n brand wel eerst volledig uit de klauwen lopen voordat er ingegrepen worden terwijl er daar juist gigantische hoeveelheden CO2 de lucht in gaan. Waarom wordt er niet meteen massaal ingegrepen om zo'n in het begin nog beheersbare brand te blussen en blijven in andere landen de blustoestellen nutteloos aan de grond staan? Als die CO2 uitstoot beperken dan zo belangrijk is dan zou je toch verwachten dat een EU dit centraal zou gaan regelen en bij een brand direct massaal alles in gaat zetten wat er beschikbaar is om die brand meteen te blussen en zo het klimaat te beschermen? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen