minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden China en Rusland zijn succesvol. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden De industrie, de banen en de kennis zijn in rap tempo het Europese continent aan het verlaten.🥵 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Was vandaag in Rotterdam aan het werk en dan voel je je toch bijna een vreemde in eigen land. Groot kantoor met 8 verdiepingen waar vrijwel uitsluitend Engels wordt gesproken. Wel vanmorgen vroeg deze bijzondere (vind ik tenminste) foto weten te maken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Dat is inderdaad een mooi plaatje! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Vanmorgen om 7.00 uur gemaakt vanaf de Westerkade richting hotel New York en de Erasmusbrug. Maar wel mooi, praten ze daar zelf allemaal in het Engels en zelfs je koffie moet je in het Engels bestellen, bel je naar de zaak in het dialect hoor je ze zeggen "wat voor taal dat is"? "daar kun je toch helemaal niets van verstaan" 😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen