minplus Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden China en Rusland zijn succesvol. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 16 uren geleden De industrie, de banen en de kennis zijn in rap tempo het Europese continent aan het verlaten.🥵 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Was vandaag in Rotterdam aan het werk en dan voel je je toch bijna een vreemde in eigen land. Groot kantoor met 8 verdiepingen waar vrijwel uitsluitend Engels wordt gesproken. Wel vanmorgen vroeg deze bijzondere (vind ik tenminste) foto weten te maken. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 16 uren geleden Dat is inderdaad een mooi plaatje! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Vanmorgen om 7.00 uur gemaakt vanaf de Westerkade richting hotel New York en de Erasmusbrug. Maar wel mooi, praten ze daar zelf allemaal in het Engels en zelfs je koffie moet je in het Engels bestellen, bel je naar de zaak in het dialect hoor je ze zeggen "wat voor taal dat is"? "daar kun je toch helemaal niets van verstaan" 😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Thijs-Rallye Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 12 uren geleden, ceesv zei: De industrie, de banen en de kennis zijn in rap tempo het Europese continent aan het verlaten.🥵 En aan de andere kant is Eindhoven in India aan het veranderen vanwege alle expats die ASML en DAF naar zich toe trekken. Ik zou die 30% regeling ook wel willen iig. 4 uren geleden aangepast door Thijs-Rallye
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Je kan de teloorgang van de Auto Industrie in Europa en de V.S. / Amerika ook anders zien, namelijk als resultaat van een "hype" die een luchtballon blijkt te zijn. Ter herinnering in 2008 stortte ook de wereldwijde financiële markt in elkaar als gevolg van een wereldwijde speculatie met aandelen, die geen dekking hadden / geen tegenwaarde. Er worden teveel auto's geproduceerd die niemand nodig heeft en meer nog, ook die niemand meer kan betalen. Ook qua milieu balans en grondstoffen die elders veel noodzakelijker gebruikt zouden moeten worden om de circulaire maatschappij op te bouwen is de auto een onding. Geproduceerd in Duitsland of in China, dat doet er niet toe. Rivals Gus Gus
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: Er worden teveel auto's geproduceerd die niemand nodig heeft en meer nog, ook die niemand meer kan betalen. Moderne autofabrikanten bouwen alleen op bestelling en bouwen zeker niet op voorraad. Levertijden van 6 maanden tot een jaar zijn niet ongebruikelijk. Levertijden BMW modellen 18 juni 2025 Model Levertijd BMW X5 circa 4-6 maanden BMW X6 circa 3-5 maanden BMW X7 circa 10-12 maanden BMW Z4 circa 3-5 maanden https://qoets.nl/blog/levertijden-bmw-modellen Wat zijn de levertijden bij Mercedes? Model Levertijd Mercedes EQB circa 4-6 maanden Mercedes EQC circa 4-6 maanden Mercedes EQE circa 6-8 maanden Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden @ceesv, dat klopt voor die Duitse Auto Industrie helemaal m.b.t. wachttijden. Heb zelf wachttijden van 8 maand gezien voor een Mercedes G 580 met wit interieur. Maar we, of beter ik had het hier over globale productie. En die zogenaamde noodzaak van de consumenten om weer een nieuwe auto te nemen opgejaagd door de lachwekkende auto reclame op TV en in de Media. Rivals Gus Gus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen