Tonskidutch Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Het gaat de goede kant op, want vandaag is het wel fris hoor. Schools Out For Summer Alice Cooper
Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Als het aan Trump ligt zou het ook Costa Americana kunnen heten. Het is nu 42°C. Dat was het dan wel voor vandaag. 😂 Ik heb de winterjas uitgedaan. Ga dadelijk de winterbanden voor de zomerbanden omwisselen. 1 Stay delulu !
Eduard07 Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Ga dadelijk de winterbanden voor de zomerbanden omwisselen. Kun je bij die temperatuur niet gewoon op de velgen rijden? 🤪 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Het Ferrari team is druk want Hamilton heeft zijn wagen aan gort gepleurd in de 3de vrije training. Trouwens ook nu weer is Ferrari erg sterk naar voren gekomen. Stay delulu !
mereltje Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei 5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Het Ferrari team is druk want Hamilton heeft zijn wagen aan gort gepleurd in de 3de vrije training. Trouwens ook nu weer is Ferrari erg sterk naar voren gekomen. Dat ligt aan het weer? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei 5 minuten geleden, mereltje zei: Dat ligt aan het weer? Ja, het ligt aan het weer. De hitte is mij naar mijn domme harsens gestegen en daardoor heb ik deze posting in het verkeerde forum geplaatst. 1 Stay delulu !
Frans B Geplaatst: 25 mei Geplaatst: 25 mei Kreta is nu voor de 2de dag overdekt met sahara zand, dat in de lucht zweeft. Alles is geel/oranje. En geen zon. System Administrator (niet van deze site)
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 20:23 Geplaatst: zaterdag om 20:23 (aangepast) https://www.nu.nl/weerbericht/6357698/hagelstenen-tot-zes-centimeter-waargenomen-na-onweersbuien-in-limburg.html https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/05/31/mooi-weer-met-temperaturen-tot-27-graden-maar-vanavond-en-vanna/ zaterdag om 20:25 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: zaterdag om 20:58 Geplaatst: zaterdag om 20:58 (aangepast) Hier was het vandaag wel heel erg warm en is het buiten nu nog 24 graden. Had de roldeur open staan maar dan brandde de zon gewoon, dus deze maar zover laten zakken dat er wat schaduw was. Ben bezig met het herstellen van een aanhanger en had de nieuwe metalen bodem er uitgehaald en buiten neergelegd zodat ik schuimrubber aan kon brengen waar de plaat straks op rust en ook de bekabeling voor de verlichting makkelijker aan kon brengen. Maar na 2 uurtjes in de zon was de plaat niet meer vast te houden en had ik handschoenen nodig zo warm was hij geworden (RVS plaat van 3mm dik) Had de auto onder de luifel staan maar toen ik wegreed gaf de auto dus in de schaduw al 26,5 graad aan zaterdag om 20:59 aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: zaterdag om 21:08 Geplaatst: zaterdag om 21:08 Hier vandaag 20 graden buiten en binnen, 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: zaterdag om 22:11 Geplaatst: zaterdag om 22:11 Het is hier buiten nog steeds 19 graden zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: zaterdag om 22:26 Geplaatst: zaterdag om 22:26 Begint hier nu te weerlichten en het rommelt in de verte. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 06:18 Geplaatst: gisteren om 06:18 9 uren geleden, gerrit B zei: Hier was het vandaag wel heel erg warm en is het buiten nu nog 24 graden. Er was gisteren een hoge luchtvochtigheid van boven de 90%. Ook hier. Logisch dat dan broeierig wordt en jij woont dichter bij dat onweersgebied dan ik en ook nog oostelijker/meer landinwaarts. Oost Nederland krijgt er regelmatiger van langs door zuidelijke invloeden dan noord Nederland. De VRT waarschuwde gisteren al dat er een "schip met zure appels" aan kwam. Vandaag hier in Groningen een luchtvochtigheid van 60-70% verwacht (minder dan gisteren) en een max. temperatuur van 20 graden. En geen neerslag. Nu al een strakblauwe hemel. Wordt weer een bijna zomerse dag waarop je ook activiteiten kunt ondernemen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen