Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 19:02 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 19:02 Ik heb morgen een rit van 1.000 km voor de boeg, gelukkig is het hier droog, maar wel ruim onder nul. Er zitten nieuwe winterbanden onder de auto, maar oplettendheid blijft geboden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: gisteren om 19:15 Geplaatst: gisteren om 19:15 Had ze er vanmiddag ook onder willen zetten, maar voelde er niets voor om dat in de stromende regen te moeten doen, dus heb maar even de spons over de auto gehaald zodat hij in ieder geval mooi schoon was na al het vuurwerk van gisteren. Hoop morgen even wat ruimte in de werkplaats te kunnen maken om de banden er droog onder te kunnen schroeven. (daar staat nu nl. de inhoud van de kamer nu we aan het schilderen en behangen zijn) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Bij het weer moet je tegenwoordig ook de luchtkwaliteit rekenen, hetgeen tijdens de nacht van oud op nieuw heel erg slecht was door al dat ultra fijnstof van het vuurwerk. Op linkedin stond een filmpje in versnelde beeld weergave van de avond en nacht. En ja ook hier in Maastricht weer heel veel slechte lucht, door heel veel vuurwerk. 💀 Nu nog na drie koningen allemaal de dennenboom in de fik steken, ook gezond. Vinegar & Salt Hooverphonic
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik woon gelukkig op een mooie plek maar rond de jaarwisseling toch maar de ramen dicht dus geen rotzooi en de katten volkomen relaxed. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden hoe relaxed wil je het hebben? Zo lag Donna dus te slapen. Tijdens het vuurwerk. Joost heeft een poosje op zijn krabpaal naar buiten zitten kijken en vond het daarna wel goed zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Als hier. Maar wel kutweer inmiddels. Eerst hagel, dan regen en daarna sneeuw. En alleen maar nat en verder niets. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Het heeft hier zo ongeveer de gehele morgen en ook een deel van de middag gesneeuwd maar dat bleef hooguit een half uurtje liggen en was dan gesmolten. Met de laatste sneeuwbui is de stoep en het gras wit geworden maar dan wel een heel dun laagje. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Ik heb vandaag onderweg alles gezien droog vriezend weer Nevel Berijpte natuur Ijsregen Hagelbuien Sneeuw Droog zonnig weer Dat alles over een afstand van 1.000 km. En in Nederland eindeloze files. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik zou een ritje vanuit het oosten naar Emmen, dan naar Roden en Assen, als laatste naar Emmeloord en dan weer naar huis moeten maken, maar heb alles afgebeld, eerst de winterbanden onder de auto voordat ik met dit weer de weg op ga. Dus morgenvroeg nog even een storing hier in de buurt en dan eerst de banden wisselen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden In vind all season banden voor Spanje mooi genoeg.
Moderator ceesv Geplaatst: 51 minuten geleden Auteur Moderator Geplaatst: 51 minuten geleden Ik was blij, dat ik nieuwe winterbanden onder de auto had. Sommige plekken waren verradelijk glad. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen