de vrije fries Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Zet 15 mei in je agenda, want dan krijgt BBC First in Nederland, een nieuwe naam en identiteit. We gaan verder als BBC NL. Ons dramakanaal blijft natuurlijk wel gewoon dé bestemming voor Britse topseries en meeslepende misdaadverhalen, maar we krijgen een frissere uitstraling. Onze programma’s blijven zorgvuldig geselecteerd voor het Nederlandse publiek en uiteraard voorzien van Nederlandse ondertiteling. https://www.bbcbenelux.com/blog/bbc-studios-lanceert-bbc-nl In Belgie blijft de benaming BBC First, hierop zijn series te zien geselecteerd voor de Vlaamse markt. nu is de vraag wat gebeurt er met BBC First Benelux ( Astra 3B/C - 23,5°Oost: 12.188 H 3/4 29.900 DVB-S2/8PSK ) die zowel in het nederlandse als ook in het belgische pakket te zien is, is hier dan BBC NL of BBC First belgie te zien 2 1 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
digitaal kijker Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april op satelliet is dit BC First nl, via de app weet ik niet welke versie dit is voor belgie, heb deze nog niet bekeken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Zilverhippie Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april 7 uren geleden, de vrije fries zei: maar we krijgen een frissere uitstraling Ik weet niet hoe de situatie nu is want we hebben de kabel opgezegd en kijken dus niet meer naar BBC First, maar ik herinner me nog die ondertitels met groot gekarteld lettertype. Dat zag er inderdaad niet fris uit. 1
AEO Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden BBC First, en dan nu BBC NL, heeft voor degenen die satellietontvangst hebben eigenlijk geen toegevoegde waarde. Sinds 7 april dit jaar ontvang ik tv via Odido, en daar hebben ze ook een kanaal met zender van de maand. Dat is in juni BBC 3. Met mijn schotel, want die doe ik na vele jaren Canal Digitaal niet weg, kan ik nog steeds alle BBC kanalen ontvangen, dus ook voor mij zal BBC NL geen toegevoegde waarde hebben. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Jean-Claude Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden dom kommentaar van iemand die nog nooit naar FIRST/NL gekeken heeft ....... en ja, ik ontvang ook alle Britten, inclusief THREE, die maar op antenne is tussen 20:00 uur en 04:00 of zoiets. 1 DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
bellejt Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden en bbc 4 en alle ITV enzovoort gewoon FTA en alles wat je maar wil 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Is dat een zender met avondvullend programma om voor thuis te blijven? Gezellig met z’n allen op de bank en kijken maar. Stay delulu !
D-box Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Ik heb via KPN ook BBC NL, ik denk dat deze zender alleen interessant is voor mensen die van (misdaad) series houden. Ik geef er niet zoveel om. Maar ieder zn meug. Als ik zin heb in een echte misdaad serie kijk ik liever naar Investigation Discovery maar volgens mij zendt die niet uit via de satelliet. EDIT Ik zie op King of Sat dat ze wel uitzenden via diverse satellieten maar alles is gecodeerd. 9 uren geleden aangepast door D-box EDIT ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Niet echt veel nieuwe series op BBC first / BBC-nl , dat is het juist die goedkope shit bij de provider zijn winkelwagentje met dergelijke inkoop als doorgeefluik. 1 Stay Awhile (fidelis remix) Röyksopp, Susannne Sundfor
D-box Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 4 minuten geleden, Tonskidutch zei: Niet echt veel nieuwe series op BBC first / BBC-nl , dat is het juist die goedkope shit bij de provider zijn winkelwagentje met dergelijke inkoop als doorgeefluik. Met je eens. Als je Netflix hebt (tegenwoordig gratis bij KPN) kijk je er niet naar. Let op, dit is mijn persoonlijke mening. 1 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ja zo kun je dat ook stellen. Maar er zijn maar echt heel weinig goede producties op netflix gratis of betaald. Tuurlijk geven ze mekaar allemaal de hand in de Oscars uitdeel modus. Een echte Jury zijn wij die dergelijke rommel moeten kijken, al dan niet! Er is bitter weinig de laatste 10 jaar van Netflix gekomen dat men briljant kan noemen. p.s. Het stikt van de boosaardige en gewelddadige films en series. Je dacht dat het niet voor kinderen geschikt was en als volwassenen kijkt men naar die CRAP. 1 Stay Awhile (fidelis remix) Röyksopp, Susannne Sundfor
cookie monster Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 5 uren geleden, bellejt zei: en bbc 4 en alle ITV enzovoort gewoon FTA en alles wat je maar wil Met veeeeeeeel herhalingen !! BBC NL of hoe het ook noemt , ik wil het zelfs niet !! Kabel , netflix , e.d. komen er hier gewoonweg niet in !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gerard 76 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Ja zo kun je dat ook stellen. Maar er zijn maar echt heel weinig goede producties op netflix gratis of betaald. Tuurlijk geven ze mekaar allemaal de hand in de Oscars uitdeel modus. Een echte Jury zijn wij die dergelijke rommel moeten kijken, al dan niet! Er is bitter weinig de laatste 10 jaar van Netflix gekomen dat men briljant kan noemen. p.s. Het stikt van de boosaardige en gewelddadige films en series. Je dacht dat het niet voor kinderen geschikt was en als volwassenen kijkt men naar die CRAP. Het is natuurlijk een persoonlijke mening maarde meeste Scandinavische series op Netflix zijn best goed. Ook Duitse en Oostenrijkse zoals Totenfrau.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Dat kan zijn omdat ze veel betere verhalen hebben en ook niet die dark mode gebruiken. Maar dat was ook voor de niet Netflix series al zo. Stay Awhile (fidelis remix) Röyksopp, Susannne Sundfor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen