Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 16:08 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:08 Code rood. Start uitgesteld. Te veel regen. Slecht zicht. Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 17:00 Auteur Geplaatst: gisteren om 17:00 Verstappen 10 seconden penalty. Valt buiten de punten. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 17:06 Moderator Geplaatst: gisteren om 17:06 Verstappen als laatste op plek 17 gefinished Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: gisteren om 17:11 Geplaatst: gisteren om 17:11 vandaag was toch heel duidelijk dat FIA voor McLaren is, Piastri neem een afkorting wordt niet gestraft daarna Antonello wordt van baan gedrukt....team Verstappen hadden beter moeten opletten 2 x Gigablue UHD & Bigsat (28o-23o-19o-13o)
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 17:14 Auteur Geplaatst: gisteren om 17:14 Bron: nu.nl Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 17:32 Auteur Geplaatst: gisteren om 17:32 De Qualifying ga ik niet zien. De tijd is onmogelijk voor mij. Dus ik lees het wel morgenochtend. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 18:32 Moderator Geplaatst: gisteren om 18:32 Voor ons is 22.15 uur nog te doen. Ik ben benieuwd wat er voor startopstelling uit gaat komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D.Quijote Geplaatst: gisteren om 18:40 Geplaatst: gisteren om 18:40 Dus van te voren tanden poetsen, en wassen, kan je na de kwali gelijk bed in duiken. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden Speciaal voor Sprietje: Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 10 uren geleden, Sprietje zei: Max start morgen vanaf pole position. Aangezien de wereld niet alleen uit Verstappen bestaat en hij ook niet alleen rijdt, hier nog even een deel van de rest van het veld voor de volledigheid: 1. Verstappen 2. Norris 3. Antonelli 4. Piastri 5. Russel 12. Hamilton Stay delulu !
Mojo Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Aangezien de wereld niet alleen uit Verstappen bestaat en hij ook niet alleen rijdt, hier nog even een deel van de rest van het veld voor de volledigheid: 1. Verstappen 2. Norris 3. Antonelli 4. Piastri 5. Russel 12. Hamilton O wat leuk. Hamilton mag mee doen als figurant 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden Gisteren was ook Verstappen figurant in de sprint race. Daar presteerde hij als laatste. Maar iedereen kan pech hebben. De mensen in de pits maken ook fouten. Het was niet direct Verstappen zijn schuld. Helaas kan ik niet kijken vannacht vanwege midden in de nacht voor mij. Stay delulu !
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden viel wel op dat het plots tijdstraffen waren omdat max erbij was terwijl vorige keer gewoon geldboetes werden uitgedeeld.Of hoe FIA deels het verloop zal bepalen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Hou toch eens op, te denken en geloven dat alles wat de FIA besluit, in Verstappen zijn nadeel is. Verstappen wordt net als alle anderen behandeld en een brave koorknaap is ie echt niet. Vorige week is ie er donders goed afgekomen met z’n 5 seconden straf. Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen