Ga naar inhoud

F1 GP van Miami

Ga naar oplossing Opgelost door Drs. IJzerbout,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
16 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Hou toch eens op, te denken en geloven dat alles wat de FIA besluit, in Verstappen zijn nadeel is. 

Is wel zo. Doen ze samen met de NOS

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

hopelijk nog een race vandaag want het regent daar echt pijpestelen dat het zicht nagenoeg niks is

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Na het volkslijd is onze DJ Tiesto even een korte gig aan het draaien......

De 3 teams met Merc motor hebben deze race allemaal eem nieuwe motor gehad. Terwijl er eigenlijk enkel betrouwbaarheidsupdates zijn toegestaan gaan die motoren als een gecko ??????? Natuurlijk geen actie van de Fia te bespeuren :(

Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:

Als het blijft regenen is de race voor Max.

Zoals men in de jaren 50/60 al zei bij het wielrennen: Als het regent winnen de Nederlandse kikkers.

Dat klopte.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Onze SuperDaddy behoudt P1 tijdens de start en 1e ronde, nu de leiding uitbouwen ;)

Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt ;)

• Moderator
Geplaatst:

Regen verwacht in ongeveer 30 minuten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

druppels vallen, maar hoeveelheid is niet van invloed

Superdaddy op harde banden naar het einde van de race......

Geplaatst:

Kijk….zo is het goed wakker worden en opstaan. 😂😂😂

@Sprietje: je vergat er nog even bij te zetten dat Verstappen 40 seconden achterlag op de voorhoede !!!

Dat wil wel wat zeggen over de McLaren’s. 
Verder lees ik dat onze vriend weer behoorlijk onsportief was wat betreft het laten inhalen van Piastri en Norris. 
Maar dat had ik niet anders verwacht. 

Stay delulu !

• Moderator
Geplaatst:
3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Verder lees ik dat onze vriend weer behoorlijk onsportief was wat betreft het laten inhalen van Piastri en Norris. 
Maar dat had ik niet anders verwacht. 

Bevestigde dat je verwachting voor wat de (Engelse?) pers zou schrijven?

Je hebt de wedstrijd niet gezien, je gaat af op de bevinding van de journalist.

Ik heb een wedstrijd gezien waar de inhaler ervoor moest werken om een plaats op te schuiven.

De uitzondering was Ferrari, dat was pas een zielige vertoning.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Lees Hier Het Ferrari verhaal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...