smurf3 Geplaatst: 9 mei Geplaatst: 9 mei Ik heb 2 smart tv's en bij beiden kan ik de kanalen van TV Vlaanderen niet ingeladen krijgen, ik zal ergens iets over het hoofd zien vandaar mijn vraag naar hulp. de eerste is een nieuwe; TV LED 32" - THOMSON Google TV 32" FHD 12V 32FG2S14C Inclusief adapter 12V voor autocaravans, Full-HD, Smart TV, DVB-T2 (H.265), Zwart De TV geeft aan dat hij 90% sterke ontvangst heeft en 100% kwaliteit maar ik krijg de kanalen van TV Vlaanderen niet ingeladen en krijg de melding dat ik geen signaal heb net zoals bij de ander TV; LG 55" 78-serie 4K UHD-tv, krachtige processor, HDR10 / Dolby Digital Plus, Smart TV webOS23 Hopelijk kan iemand mij helpen van het oplossen van mijn probleem zodat ik weer tv kan kijken via satelliet.
Sprietje Geplaatst: 9 mei Geplaatst: 9 mei De tv's waarschijnlijk in Spanje gekocht. Die hebben geen Vlaamse zenderlijst. 1
Mojo Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei 8 uren geleden, smurf3 zei: 32FG2S14C Geproduceerd in oost europa, benelux model. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
jeevanhoof Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei Welke zenders ontvang je wel? Misschien zit je op een verkeerde satelliet uitgericht. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
el renegade Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei Als je de lg locatie op België zet kan je de bij satelliet installatie tv Vlaanderen kiezen. Staat de schotel wel goed?
Tonskidutch Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei 12 uren geleden, smurf3 zei: DVB-T2 (H.265) hoezo schotel? smurf3 mag wel eens iets duidelijker omschrijven wat hij heeft staan in de caravan. En wat voor abo hij heeft TVVlaanderen Antenne is er namelijk niet meer. p.s. de locatie zal ook wel niet echt courant zijn Sorry Röyksopp & Jamie Irrepresible
smurf3 Geplaatst: 10 mei Auteur Geplaatst: 10 mei 56 minuten geleden, Tonskidutch zei: hoezo schotel? smurf3 mag wel eens iets duidelijker omschrijven wat hij heeft staan in de caravan. En wat voor abo hij heeft TVVlaanderen Antenne is er namelijk niet meer. p.s. de locatie zal ook wel niet echt courant zijn is een Teleco smart skew van 85 cm op het dak en een Basic light abo, vorige tv was stuk. De TV geeft aan dat ik 100 kwaliteit heb en 90 ontvangst. Heeft altijd gewerkt met de vorige tv op de plaats waar ik nu sta. 1 uur terug, el renegade zei: Als je de lg locatie op België zet kan je de bij satelliet installatie tv Vlaanderen kiezen. Staat de schotel wel goed? Schotel kan momenteel wel iets uit de richting staan omdat ik met de ontvanger v
smurf3 Geplaatst: 10 mei Auteur Geplaatst: 10 mei 1 uur terug, el renegade zei: Als je de lg locatie op België zet kan je de bij satelliet installatie tv Vlaanderen kiezen. Staat de schotel wel goed? Schotel kan momenteel wel iets uit de richting staan omdat ik met de ontvanger vanger van TV Vlaanderen problemen heb vandaar dat ik met de CI+ kaart wou proberen, maar ik ga hem opnieuw instellen maar dan op Belgie.
bellejt Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei zie ander topic Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
smurf3 Geplaatst: 10 mei Auteur Geplaatst: 10 mei 1 uur terug, Tonskidutch zei: hoezo schotel? smurf3 mag wel eens iets duidelijker omschrijven wat hij heeft staan in de caravan. En wat voor abo hij heeft TVVlaanderen Antenne is er namelijk niet meer. p.s. de locatie zal ook wel niet echt courant zijn Het is een Teleco smart skew 85 cm waar ik voordien met de andere tv en ontvanger 100 kwaliteit en 90 ontvangst heb, wat de tv nu ook aangeeft, en mijn abo is een Basic light.
smurf3 Geplaatst: 10 mei Auteur Geplaatst: 10 mei 4 uren geleden, jeevanhoof zei: Welke zenders ontvang je wel? Misschien zit je op een verkeerde satelliet uitgericht. Mvg de gratis zenders die je anders ook hebt naast TV Vlaanderen. 5 minuten geleden, bellejt zei: zie ander topic dank je voor de tip, kan u hier een link plaatsen? 6 minuten geleden, bellejt zei: zie ander topic Dank u voor de tip maar kan u hier een link plaatsen?
Tonskidutch Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei 33 minuten geleden, smurf3 zei: Het is een Teleco smart skew 85 cm waar ik voordien met de andere tv en ontvanger 100 kwaliteit en 90 ontvangst heb, wat de tv nu ook aangeeft, en mijn abo is een Basic light. en waarom begin je dan met DVB-T2 in je eerste bericht? Duidelijk en helder weergeven wat er aan de 2 TV's hangt! succes Sorry Röyksopp & Jamie Irrepresible
Tonskidutch Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei 38 minuten geleden, bellejt zei: zie ander topic tja bedankt.... kan ze niet allemaal lezen vooral niet als smurf3 ook niet die link legt. Sorry Röyksopp & Jamie Irrepresible
bellejt Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei ja dat is het probleem als je 2 topics opent met hetzelfde probleem : eentje in tv vlaanderen en eentje in schotelpark 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Codx Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei Schotel moet natuurlijk wel goed staan ,maar dat kun je op verschillende manieren zien. Besef dat TVV ook vorig jaar op FEC 3/4 is overgestapt, als jou TV nog oude software heeft kan het zijn dat die nog de verkeerde parameters (FEC 2/3) er in heeft staan, dan moet je dit handmatig aanpassen. 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten