sattv4iedereen Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Hi, Ik heb een refurbisched iphone gekocht een herstelde , maar blijkbaar geen originele batterij. Via bvb instellingen krijg ik daar een opmerking over. Is het gebruik van een niet originele Apple batterij gevaarlijk? Ik denk aan ontploffen brand bij opladen of zo. De gsm werkt goed, en de batterij ook. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 18 uren geleden Moderator Geplaatst: 18 uren geleden Tja, je hebt niet originele batterijen en niet originele batterijen. Welke jij hebt weten we niet, er is dus niets zinnigs over te zeggen. Vraag het de verkoper van de telefoon. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden Maar ja, die koopt ze aan forza als ik die naam mag zeggen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mojo Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 8 uren geleden, sattv4iedereen zei: Maar ja, die koopt ze aan forza als ik die naam mag zeggen. Maar daar moet je jouw "klacht" voor leggen. Maar lees eerst even wat je hebt aangekocht en het beleid mbt vervangende onderdelen bij dat bedrijf. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Refurbished is goed bruikbaar, maar er wordt maar weinig gedaan aan zo'n telefoon opdat hij weer bruikbaar is. De accu is er vaak één van. Natuurlijk wil appel dat je originele onderdelen gebruikt. Die melding die je krijgt is omdat de appel accu een extra chip heeft om de origine te kunnen vaststellen. Dat kent men ook van andere merken en toestellen zoals printerinkt cartridges. Ik heb zelf een nieuwe accu ingebouwd in de oude android Xiaomi Redmi 3 dat is beetje frunniken qua werk maar functioneerde daarna zonder ontploffingen. Helaas was dat model een 3G telefoon dus moest er toch naderhand een ander 5G model voor in de plaats komen. Die is goedkoper dan de refurbished appel zooi. The Time Machine Jean-Michel Jarre
Jürgen Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Als je een refurbished iPhone bij een erkende Apple reseller koopt dan wordt die altijd geleverd met originele Apple onderdelen dus ook de batterij. Met alle andere leveranciers loop je een risico. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Als Apple fan zul je dus altijd blijven beweren dat het beter is met originele onderdelen door en/of verder te gaan. En alleen van hun resellers! Dat is monopolisme en verstoord de markt. The Time Machine Jean-Michel Jarre
minplus Geplaatst: 3 minuten geleden Geplaatst: 3 minuten geleden De markt is vaak rotzooi voor weinig en achteraf veel. Ik ben ook zo'n domme Apple fan. Windows computers, vrijwel jaarlijks problemen, hoe fijn ze ook waren. Een iMac al 12 jaar eigenlijk probleemloos. Een Samsung phone, hopeloos. Een iPhone 8 jaar probleemloos met nog updates tot hij van ellende uit elkaar viel na vele valpartijen. Maar hij deed het nog wel dus weer een iPhone genomen. De goedkoopste. Is nu 5 jaar oud en nooit een probleem en regelmatig (beveiligings)updates. Dus ik blijf Apple fan. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen