Drs. IJzerbout Geplaatst: zondag om 18:24 Auteur Geplaatst: zondag om 18:24 Het is jammer. In Verstraffen zijn positie is ie toch een soort Ambassadeur voor NL en ook een visitekaartje. Ik hoop dat het niet verder z’n carrière gaat beïnvloeden. Als ie niet zijn zenuwen verliest kan ie altijd nog kampioen worden. Zo groot is de achterstand niet. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: zondag om 18:54 Moderator Geplaatst: zondag om 18:54 De ironie is dat hij door zijn team bevolen werd de plaats terug te geven, maar dat de marschals nadien besloten dat zijn uitwijk manouvre niet fout was. Verstappen bestreed dat en wilde eerst die plaats niet terug geven. Tijdens het terug geven van de plaats kwam het tot de aanrijding waarvoor hij de 10 strafseconden en de 2 punten kreeg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
moonchild Geplaatst: zondag om 21:56 Geplaatst: zondag om 21:56 Ehmmm, en Vettel en Hamilton achter de safetycar in Bakoe Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 00:52 Auteur Geplaatst: gisteren om 00:52 Zo….deze dan nog even voor Sprietje om dit drama af te sluiten: Stay delulu !
hugogertie Geplaatst: gisteren om 08:08 Geplaatst: gisteren om 08:08 (aangepast) Welk drama 🤔 Een Verstappen die door het lint gaat kan ik geen drama noemen wel een normale Verstappen reactie. Het is pure frustratie dat die kar van hem niet voorruit komt, dat zie je aan de tweede rijders bij Redbull. Ik heb het al eerder geschreven het dochter team heeft een betere auto dan het eerste team, zet Verstappen in het dochter team en.................... Neemt niet weg dat ik hem gewoon na de actie op Russel uit de wedstrijd had geschrapt en de volgende race hem eens even thuis had laten zitten als ik de wedstrijdleiding zou zijn geweest. gisteren om 08:10 aangepast door hugogertie VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Con Geplaatst: gisteren om 08:22 Geplaatst: gisteren om 08:22 Russel was mild over het incident en noemde Verstappen zelfs de beste top-coureur. De harde band heeft iig een grote impact gehad op het eindresultaat. Max was niet blij dat ze de harde band eronder "gunde". Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 08:25 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:25 Als je € 35.000.000 (= 35 miljoen) !!! per jaar verdient dan zou je je toch wat anders moeten gedragen en niet denken dat je dan maar botsautootje kunt gaan spelen. Ook zijn interview met Sky Sport na de wedstrijd was weer eens ver onder de maat met stompzinnige antwoorden en desinteresse. Ja, ik weet het, de vragen waren niet veel beter maar die TV netwerken willen ook wat uit te zenden hebben en dan geef je ook antwoorden op onnozele vragen. Indirect betalen zenders als Sky TV je salaris in de vorm van extreem hoge licentie kosten. En die halen het terug bij de abonnementen. Dus in feite jij en ik. Maar goed, ik hoop dat Verstraffen zijn rammelaars weer terug in de box heeft gegooid en we zien hoe het verder gaat in Montréal, Canada. Stay delulu !
bellejt Geplaatst: gisteren om 08:30 Geplaatst: gisteren om 08:30 die 35M is een peuleschil bij wat hij verdiend via merchandising.Zou beter naar indycar gaan want daar kan nog geraced worden zonder dat men iemand viseert en dat is juist wat de FIA doet. Soms is hij wat wispelturig maar als je ziet dat hij de plaatsen verliest door schuld van anderen en die er zo maar mee wegkomen zou je zelf ook zo worden.F1 is enkel geldbejag aan het worden Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 08:38 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:38 Citaat van Verstraffen: "In het leven moet je niet te veel spijt hebben, je leeft maar één keer", zei Verstappen in de paddock van Circuit de Barcelona-Catalunya. "Vandaag heb ik dat ook niet." Hij heeft het echt niet begrepen. Wat een sukkel. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:49 Moderator Geplaatst: gisteren om 08:49 Hij heeft spijt betuigd. „We hadden een spannende strategie en een goede race in Barcelona, tot de safety car-situatie”, meldt Verstappen op social media. „Onze bandenkeuze tot het einde en enkele manoeuvres na de herstart van de safety car zorgden voor frustratie, wat leidde tot een actie die niet goed was en niet had mogen gebeuren. Ik geef altijd alles voor het team en de emoties kunnen hoog oplopen. Je wint soms samen, je verliest soms samen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 09:33 Auteur Geplaatst: gisteren om 09:33 Is mooi dat ie dat doet. Ik hoop dat ie ook met Russel gesproken heeft. Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 11:38 Auteur Geplaatst: gisteren om 11:38 Verstraffen heeft kennelijk via Instagram z’n excuses aan Russel aangeboden. Stay delulu !
jptd Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Die hele f1 is alleen gezeik geworden. ik kijk liever indy en nash car veel leuker om naar te kijken hier wordt nog echt geracet zonder bullshit
minplus Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Volkomen gelijk. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden 1 uur geleden, jptd zei: ik kijk liever indy en nash car veel leuker om naar te kijken Daar vind ik nou helemaal geen ene zak aan. Dan kijk ik nog liever naar God TV. Daar gebeurt tenminste nog wat. Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen